ONLINE OKUMAKİÇİN TIKLAYIN!
Dice Kayek’in yaratıcıları Ece Ege ve Ayşe Ege’ye göre pandemi sonrası her şeyin az ve öz olacağı bir döneme gireceğiz ve özgün markaların yükselişine tanıklık edeceğiz.
Aquazzura’nın kreatif direktörü Edgardo Osorio, Covid-19’un değişmesi gereken moda dünyasının bu ihtiyacını hızlandırdığını dile getiriyor.
Celine Gainsburg-Rey, yerelin değerine ve lüks markaların dağıtım ve iletişim stratejilerinin dijitale kaymasına dikkat çekiyor.
Bvlgari CEO’su Jean-Christophe Babin, lüksün yeni normallerini ve pandeminin e-ticarete yansımasını anlattı.
Otel odasına bağlı kalmadan standartlarınıza uygun bir evde tatil yapmaya ne dersiniz? IMD Miami sizi lokal bir deneyime davet ediyor.