Mavi, sürdürülebilir bir gelecek için attığı adımlara bir yenisini ekledi ve geri dönüştürülmüş plastik şişeler Mavi'nin 30 yıllık denim uzmanlığıyla jean oldu. Kıvanç Tatlıtuğ'un sözcülüğünde yayınlanan "Mavi Dönüşüm Başladı" kampanyasıyla, geri dönüşümün en yeni hali Mavi Pro Sport Repreve tanıtıldı. Atık malzemelerin jean'e dönüşmesini yaratıcı ve çarpıcı bir yaklaşımla anlatan reklam filmi, hep birlikte hareket ederek değişimin bir parçası olabileceğimize dikkat çekiyor.
"Mavi Dönüşüm Başladı" kampanyasıyla ilgili Kıvanç Tatlıtuğ, "Alışkanlıklarımızı, iş yapma, üretim ve tüketim biçimlerimizi gözden geçirmemiz gerekiyor. Bu noktada hepimize görevler düşüyor. Bir aktör olarak verebileceğim en büyük desteğin; bu konuda atılan adımların daha geniş kitlelere yayılmasına yardımcı olmak olduğunu düşünerek, ben de elimden geleni yapıyorum. Mavi'nin bu konudaki liderliğini ve öncülüğünü çok değerli buluyorum. Senelerdir birlikte yürümekten heyecan duyduğum Mavi ile bu kadar önemli bir projede de yan yana olmak benim için gurur verici" diyor.