SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Dijital dünyanın emoji prensi olmak üzere yola koyulmuş Emir Bahadır. Girişimci, genç ve kelimenin tam anlamıyla bir dünya vatandaşıyla karşı karşıyayız. New York - Los Angeles - İstanbul üçgenindeki hayatını, gayrimenkul sektöründeyken dijital dünyadaki atılımlarını ve yaşam tarzını konuştuk.

ABONE OL
28 Ağustos 2018 Salı 11:51 | Son Güncellenme:
5 dakika okunma süresi
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Röportaj: Gözde YÖRÜKOĞLU

Fotoğraflar: Fırat KOÇAK

Styling: Hakan ÖZTÜRK

Styling asistanı: Fırat GENÇDOĞAN

Saç: Erdem GÜL /MAAG SAÇ SANAT

Makyaj: Gamze TEKİN ALP

Mykonos’ta bir parti mi var; Los Angeles’ta kırmızı halı töreni, New York’ta bir davet...
Ne yöne dönsek, Emir Bahadır mutlaka bir taraftan görünür gözümüze. Bir o kadar Türkiye ile bağlarını koparmayan ama iş yaşamı gereği vaktinin çoğunu NewYork’ta geçiren biri o. Aslında yeni jenerasyon bir iş adamı olarak elde ettiği başarılarla ilgili bir çekim yapalım derken, olaylar öyle hızlı gelişti ki, birden bire, hayatımızın bir parçası olan emojilerin Bmoji’ye yani kişiselleşmiş haline dönük bir aplikasyonu piyasaya sunduğu haberini aldım kendisinden. Alışkın olmadığımız bir tarzı olduğu kesin! Emir’in eğlenceli dünyasına hoş geldiniz.

Sana sormak istediğim o kadar çok soru var ki, en sondan başlayıp başa doğru gidelim. Bmoji meselesinden girelim konuya. İnanılmaz güzel bir fikir! Nasıl doğdu?

Geçtiğimiz sene kendi emoji aplikasyonum Apple Store’da piyasaya çıktı. Üç ay içerisinde 200.000’den fazla kişi sadece
benim Bmoji’lerimi kullanmak için satın aldı. Ben de bu konunun üzerine düştüm. Detaylı bir araştırma sürecinden sonra günümüzde dijital konuşmaların ve kişisel emojilerin günlük hayatımızın önemli bir bölümünü kapsadığını anladım. Aynı zamanda Amerika’da ünlüler için yapılan kişisel emoji aplikasyonlarını da milyonlarca hayran kitlesinin kullandığını öğrendim. Bir birey her ne kadar başkasını beğenip takdir etse de, kendine özel emoji aplikasyonunu tercih edeceğine karar vererek yaklaşık 20 aydır süren çok tempolu ve bir o kadar da keyifli bir serüvene atıldım. Bmoji’nin misyonu dijital deneyimleri kişiselleştirmek ve iletişimimizin insancıllığını düzeltmektir. Bmoji, insanları bireysel ve benzersiz kılan şekillerde bir araya getirmeyi amaçlamaktadır. Bugün insanların iletişiminde mesajlaşmanın ve emojilerin önemi çok büyük.



 

Dijital piyasada hedefin nedir Bmoji ile?

20 aydır geliştirilen Bmoji aplikasyonunu şu anda 45 kişilik ekibimizle Apple Store’da piyasaya çıkarmaya hazırlanıyoruz. Dijital piyasadaki hedefimiz hem kişiselleştirilmiş emoji sektöründe ve dijital pazarlama alanında ‘market’ liderliğine ilerlemek. 150.000$’lık sadece dünyanın en tanınan ünlülerinin kendi aplikasyonlarını yaptırıp hayran kitlesine satıp para kazandığı bir konsepti herkesin kullanabileceği rakamlara indirgeyerek çoğunluğa bu kaliteli ve özel hizmeti verebilmek hedeflerimizin başında geliyor. Bmoji teknoloji alanında herkese hitap eden, çok lüks, bir o kadar da kullanışlı ve uygun fiyatlı bir aplikasyon. Düşünün; kullanıcı kendi resmini yüklüyor, istediği kadar Bmoji seçiyor ve üç gün sonra kendisi için hazırlanmış aplikasyonunu telefonuna indirebiliyor.

Monte Carlo’da alacağın ödülden bahseder misin bize?
Dünyanın ilk sosyal medya ödül törenine davet edildim. Genç girişimci ve 30 yaş altı CEO ödülümü almak için 6 Ekim’de Monako’da olacağım. Ödül törenine birçok farklı sektörden sosyal medyada başarılı hesap sahiplerinin katılacağı ve ödül alacağı bu davette eminim birbirinden farklı çok ilginç, bir o kadar da başarılı kişilerle tanışacağım.

RÖPORTAJIN TAMAMI ALEM’DE.

 

 

EN ÇOK OKUNANLAR

Stil Önerisi: Saç Bantları
Stil Önerisi: Saç Bantları

Stil Önerisi: Saç Bantları

1 dakika okunma süresi
En İyi Polo Kazak Stilleri
En İyi Polo Kazak Stilleri

En İyi Polo Kazak Stilleri

1 dakika okunma süresi
Kapıda Vize ile Ziyaret Edebileceğiniz Yunan Adaları
Kapıda Vize ile Ziyaret Edebileceğiniz Yunan Adaları

Kapıda Vize ile Ziyaret Edebileceğiniz Yunan Adaları

12 dakika okunma süresi
Boyner İstinyePark İstanbul Mağaza Daveti
Boyner İstinyePark İstanbul Mağaza Daveti

Boyner İstinyePark İstanbul Mağaza Daveti

1 dakika okunma süresi
2024'ün Yükselen Trendi: Denim + Denim Kombinler
2024'ün Yükselen Trendi: Denim + Denim Kombinler

2024'ün Yükselen Trendi: Denim + Denim Kombinler

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Mina Dilber'in 2024 Yılı Dilekleri
Mina Dilber'in 2024 Yılı Dilekleri

Mina Dilber'in 2024 Yılı Dilekleri

Gamze Aktaş ile Yeni Yıl Kutlaması
Gamze Aktaş ile Yeni Yıl Kutlaması

Gamze Aktaş ile Yeni Yıl Kutlaması

Stacey Battat ile “Priscilla” Filmi Üzerine
Stacey Battat ile “Priscilla” Filmi Üzerine

Stacey Battat ile “Priscilla” Filmi Üzerine

Mandarin Oriental Bosphorus, Istanbul'dan “MO Talks Serisi”
Mandarin Oriental Bosphorus, Istanbul'dan “MO Talks Serisi”

Mandarin Oriental Bosphorus, Istanbul'dan “MO Talks Serisi”

Olivier Reza ile Soru-Cevap
Olivier Reza ile Soru-Cevap

Olivier Reza ile Soru-Cevap

Hikayesiyle İlham Veren Kadınlar
Hikayesiyle İlham Veren Kadınlar

Hikayesiyle İlham Veren Kadınlar

Güneş Mutlu Mavituncalılar'ın 2024 Yılı Dilekleri
Güneş Mutlu Mavituncalılar'ın 2024 Yılı Dilekleri

Güneş Mutlu Mavituncalılar'ın 2024 Yılı Dilekleri

Ebru Zeynep Altay x Alaluxa ile Yılbaşı Menüsü
Ebru Zeynep Altay x Alaluxa ile Yılbaşı Menüsü

Ebru Zeynep Altay x Alaluxa ile Yılbaşı Menüsü

Yılbaşı Sofrası İlhamı: Eda Zamanpur
Yılbaşı Sofrası İlhamı: Eda Zamanpur

Yılbaşı Sofrası İlhamı: Eda Zamanpur

Ünlü Erkeklere İlham Veren Kadınlar
Ünlü Erkeklere İlham Veren Kadınlar

Ünlü Erkeklere İlham Veren Kadınlar

Seda Tutu ile Dubai Keşfi
Seda Tutu ile Dubai Keşfi

Seda Tutu ile Dubai Keşfi

Özlem Temponi'nin 2024 Yılı Dilekleri
Özlem Temponi'nin 2024 Yılı Dilekleri

Özlem Temponi'nin 2024 Yılı Dilekleri