"Olivier'in sıfırdan inşa etmeye ve yaratmaya olan bağlılığı, çevresindeki herkese ilham veriyor. Hayalleri var ve hiçbir şeyin yoluna çıkmasına izin vermeden onları gerçeğe dönüştürüyor. Gücüyle beni her gün şaşırtıyor ve gelecekte kendi istekleri, hırsları için çalışmaya hazır olan çocuklarımız için harika bir rol model."
"World of Reza; kurucusu Olivier Reza'nın gustosu, görgüsü, bilgisi ve çok çalışmasının sonucu zamansız, kaliteli ve usta isçiliklerle ortaya çıkmış bir marka."
Babam sayesinde bu sanatı fark etmeye başladım; ben büyürken mücevherler etrafımdaydı ve babamın markası ile işleri evdeki sohbetlerin ana konusuydu. Bu sanata olan sevgim çok daha sonra; koleksiyonerlik yolculuğuma ve ardından mücevher tasarlamaya başladığımda ortaya çıktı. Hepsi bir süreçti.
Her şey kafamın içinde başlıyor. Bana ilham veren şekiller ve malzemeler görüyorum, zıtlıklar hayal ediyorum ve bunları bir araya getirmeye çalışıyorum. Hayallerimdekileri insan vücuduna yerleştiriyorum ve ne olacağını görüyorum. Ardından içimde tamamen "doğru" hissedene kadar tasarım üzerinde ince ayarlar yapıyorum. Çizim tahtasında biraz zaman geçiriyorum ancak işin büyük kısmı üç boyutlu olarak yapılıyor.
Değerli taş seçiminde en önemli kriterler renk ve parlaklıktır. Taşın benimle konuşması ve beni etkilemesi gerekir. Kesimi de önemlidir ancak bu geliştirilebilir bir şeydir, oysa diğer nitelikler başlangıçtan itibaren mükemmel olamaz. Nadiren temiz çıkan bazı çeşitler için inklüzyonlu taş kullanmayı sorun etmiyorum ancak inklüzyonlar gözü rahatsız etmemeli.
Kreasyonlarımıza ve taşlarımızın seçimine gösterdiğimiz özen ve dikkat.
Tabii ama bütün mücevherler değil elbette. En iyi yatırımlar, zamansız olan ve zaman içinde kendini kanıtlamış içsel değere sahip taşlar içeren istisnai mücevherlerdir.
İster inanın ister inanmayın ama baldızım Derin Mermerci stil ikonlarımdan biri.
05.00 civarında uyanıyorum, haberleri okumaya ve Instagram'da gezinmeye başlıyorum ve ardından spor salonuna gidiyorum. Spor yaptıktan sonra ofise gitmeden önce maillerimi kontrol ediyorum ve burada günümü yaratıcı anlar, yönetim kararları, pazarlama girişimleri ve müşterilerle etkileşimler arasında dengelemeye çalışıyorum. Tekrar tekrar şapka değiştirmem gerekiyor -gün boyunca CEO, şirket sahibi, kreatif direktör ve ardından satış elemanı olma arasında gidip geliyorum.
İşten eve yürümek ve her daim güzelliklerle çevrili olmak.