Şubat Ayında Gezilebilecek Sergiler

Şubat ayını sanatla iç içe geçirmek isteyenler için İstanbul'da gezilebilecek sergileri derledik.

YAZAR: Çisem Danacı
ABONE OL
31 Ocak 2022 Pazartesi 12:56 | Son Güncellenme:
28 dakika okunma süresi
Şubat Ayında Gezilebilecek Sergiler

Börte İpek, "I see you looking at me – I", 2021

"Tuhaf Zaman, Tuhaf Güzel" Karma Sergisi:

(25 Ocak'tan itibaren, Pavé X art)

25 Ocak 2022 tarihinde izleyiciyle buluşmuş olan çevrim içi sanat platformu Pavé X art'ın "Tuhaf Zaman, Tuhaf Güzel" başlıklı ilk seçkisinde Börte İpek, Burcu Erden, Erkut Terliksiz ve Merve Morkoç'un eserleri yer alıyor. Kürate edilmiş seçki dinamiğini online'a taşıyan Pavé X art, ilk seçkisiyle birlikte normalin sınırlarını her biri kendine özgü jestlerle aşan dört sanatçının insan odağında buluşan heykel ve resimlerini izleyiciyle paylaşıyor. Renkli dünyalarına insanın değişik hallerini sıra dışı formlarda uyarlayan, duyguların ve düşüncelerin hayal gücüyle birlikte akan özgür bir serüvene dahil olduğu, kuralları yıkan ve doğaçlamayı önceliklendiren unsurlarıyla Börte İpek, Burcu Erden, Erkut Terliksiz ve Merve Morkoç'un resim ve heykelleri, tanıdık ama bir o kadar sürprizli dünyalarına dair keşif ve arayış süreçlerine tanıklık etmeye davet ediyor.


"Leonardo Da Vinci: Yapay Zeka Işığının Bilgeliği" Sergisi:

(30 Ocak'tan itibaren, X Media Art Museum)

Türkiye'nin ilk yeni medya ve dijital sanat müzesi olma amacıyla kapılarını açan X Media Art Museum (XMAM), ilk sergisiyle 30 Ocak tarihinde sanatseverlerle buluşuyor. Uluslararası pek çok ödülün sahibi ve dünyaca ünlü Ouchhh stüdyonun "Leonardo Da Vinci: Wisdom of AI Light Exhibition (Leonardo Da Vinci: Yapay Zekâ Işığın Bilgeliği / Cern'den Nasa'ya İnsanlık ve Metaverse)" sergisi, sanat tarihinin verileri kullanılarak oluşturuldu. Leonardo Da Vinci'nin çizimleriyle başlayan ve 3D modellemesi ile devam eden sergide veri tabanı olarak sanatçının icatları, makine çizimleri ve eskizleri kullanılıyor. Sanat tarihi verileri ve Leonardo Da Vinci'nin bilgilerinin yapay zekaya öğretilmesiyle elde edilen çıktılar, 15 milyar fırça darbesiyle partikül olarak soyut estetik bir dilde tüm mekanda karşılık buluyor. Aynı zamanda Michelangelo, Raphael, Boticelli tarafından yapılan sanat tarihinin ünlü başyapıtlarının verileri ve çıktıları da serginin girişinde yer alıyor. Serginin ilk bölümünün müziği dünyaca ünlü Oscar ödüllü "Nomadland" filminin bestecisi Ludovico Einaudi ve Mercan Dede'ye ait.


Lal Batman

Lal Batman'ın "Exposé" Sergisi:

(10 Şubat – 27 Mart, Anna Laudel)

Sanatçı Lal Batman'ın dijital ve plastik pratikleri bir arada kullanarak ürettiği yağlı boya çalışmalarından dijital illüstrasyona, hologramdan NFT ve video art'a kadar uzanan geniş bir yelpazede üretilmiş çalışmalarını içeren "Exposé" isimli kişisel sergisi, 10 Şubat – 27 Mart 2022 tarihleri arasında Anna Laudel'de izleyiciyle buluşuyor. Doç. Dr. Ebru Yetişkin'in küratörlüğünü üstlendiği sergi, sosyo-kültürel değişimin dijital platformlar aracılığıyla nasıl gerçekleştiğini sanatsal araştırma yoluyla izleyiciye sunuyor. 'Metaverse' kavramının hayatımıza girdiği günümüzde Lal Batman, dijital iletişim teknolojilerinin gündelik hayatın içinde nasıl kullanıldığını inceliyor. Sanatçının bu incelemelerinden, sorgulamalarından ve güncel görsel kültürden esinlenerek yarattığı çalışmalarının her biri, iç içe geçen bedenlerimizi, suretlerimizi ve zihinlerimizi yansıtıyor.


"Aşk'lâ" Karma Sergisi:

(12 Şubat – 12 Mart, Ekavart Gallery)

EKAV / Eğitim Kültür ve Araştırma Vakfı, sanat ve aşkı bir araya getiren Ardan Özmenoğlu, Ahmet Rüstem Ekici, Ali Emre Doğramacı, Çağdaş Erçelik, Fırat Engin, Genco Gülan, Gül Ilgaz, Hakan Sorar, Haydar Akdağ, Leyla Emadi, Melike Kılıç, Sesil Beatris Kalaycıyan, Şirin Melek ve Özge Tan'ın eserlerinin yer aldığı "Aşk'lâ" isimli karma sergiye 12 Şubat – 12 Mart 2022 tarihleri arasında Ekavart Gallery'de ev sahipliği yapıyor.


George Maciunas, "Flux Pinpon", 1976

"OyunBu" Karma Sergisi:

(17 Şubat'tan itibaren, Arter)

Küratörlüğünü Emre Baykal'ın üstlendiği "OyunBu" başlıklı grup sergisi, Arter Koleksiyonu'ndan seçilen yapıtları çocukluk ve oyun kavramları etrafında bir araya getiriyor. Sergi, oyunun özgürleştiriciliğini; gerçekliği askıya alışı ve yeniden kurgulayışındaki kural tanımazlığını; gündelik olanın dışına taşma ve tamamen kendine ait bir düzen ve anlam üretme şekillerini sanat yapıtları ve bu yapıtların sundukları deneyimler bağlamında araştırmayı hedefliyor. Sanatın hem oyun kurucu hem oyun bozucu niteliklerini birlikte ele alan "OyunBu" sergisi, rekabet, gerilim, şans, taklit, ritüel, sihir, esrime ve haz gibi kavramların izini sürerken, hem yetişkinler hem de çocuklar için aslında kazananı olmayan ya da herkesin kazandığı bir oyun alanı açıyor.


Anselm Reyle, "Untitled", 2021

Anselm Reyle'in "Heavy" Sergisi:

(20 Şubat'a kadar, Dirimart)

Hurda ve görkem, referans ve cümle, kitsch ve yüksek sanat... bu ikilikler yıllardır Reyle'nin eserlerinde bir aradadır. Sanatçı bu gibi üslup kesişimlerini bilinçli olarak kullanır: Reyle'nin işlerinde belirsiz olmayan hiçbir şey yoktur. Sergide yer alan eserler, büyük seramik nesneler, tuvale gerili çuval üzerine soyut resimler, folyo resimler ve kıvrılmış metal parçaların öbeklendiği, renkli neon ışıklarla parlak bir gösteri sunan "Scrap Metal" serisinden (2019) İsimsiz resimlerden oluşuyor.


Füsun Onur

Füsun Onur'un "Opus II – Fantasia" Sergisi:

(20 Şubat'a kadar, Arter)

Füsun Onur'un diğer pek çok yapıtında olduğu gibi doğrudan müziksel referanslar taşıyan bu yerleştirmede, sanatçı dört sıradan nesneyi müziğin mecrası ve unsurları olarak kullanıp, mekânı ve zamanı ritim ve varyasyonlar yoluyla yorumluyor. Emre Baykal küratörlüğünde sergilenen "Opus II – Fantasia", 20 Şubat 2022 tarihine kadar Arter'de görülebilir.


Serkan Özkaya, "Dear Sir or Madam"

"Tedbir" Sergisi:

(20 Şubat'a kadar, Arter)

Sanatçı, sanat kurumu, sanat eseri ve izleyici arasındaki ilişkiler etrafında kurgulanan "Tedbir", 11 sanatçının 13 eserinden oluşuyor. Pandeminin biçimlendirdiği sıradışı bir dönemde tasarlanıp ziyarete açılan sergi, başta sağlık alanında olmak üzere ekonomi, güvenlik, enerji gibi farklı bağlamlarda sıklıkla duyup kullanır olduğumuz "tedbir" kelimesinin açılımlarından esinleniyor. Sanatın üretim, muhafaza ve sergileme pratiklerine odaklanan "Tedbir" sergisinde Hamra Abbas, Halil Altındere, Rogelio López Cuenca, Burak Delier, Lamia Joreige, Ali Kazma, Alicja Kwade, Serkan Özkaya, Walid Raad, Canan Tolon ve Nasan Tur'un yapıtları yer alıyor. "Tedbir", 20 Şubat 2022 tarihine kadar Arter'de görülebilir.


Halil Altındere, "Siren", 2016

"Suyun Bildikleri" Karma Sergi:

(26 Şubat'a kadar, Pilot Galeri)

İçinde bulunduğumuz dönemin belirsizliklerini ve krizlerini "su" üzerinden okumak isteyen "Suyun Bildikleri" sergisi, bir gerçeklik ve metafor olarak "su"yun akışkanlık, uyum sağlama, şekilsizlik özelliklerini tartışmaya dahil etmeye çalışıyor. Sergi, suyun hem ayıran hem birleştiren, kimileri için bir sınır çizgisi, bir eşik, diğerleri için asla ulaşılamayan bir hayal ülkesi oluşunu tartışıyor. 2. Dünya Savaşı'ndan beri yaşanan en büyük insan göçünün de kaynağı olan su, 1830'ların Japonya'sından 3019'un İstanbul'una, geniş bir zaman kesitinde sanatçıların eserlerinin odağına oturuyor. Ayçesu Duran, Beyza Dilem Topdal, Can Küçük, Gözde Mimiko Türkkan, Hacer Kıroğlu, Halil Altındere, İrem Tok, İz Öztat&Fatma Belkıs, Kerem Ozan Bayraktar&Aslı Uludağ, Mehmet Ali Uysal, Pınar Öğrenci, Serra Tansel, Uğur Cinel ve Volkan Aslan'ın eserlerinden oluşan "Suyun Bildikleri" sergisi 26 Şubat'a kadar Pilot Galeri'de ziyaret edilebilir.


Cem Sonel

Cem Sonel'in "Bir ve Sıfır İki Eder" Sergisi:

(27 Şubat'a kadar, Anna Laudel)

Dijital tabanlı seri işler ve grafitiler dahil olmak üzere farklı tekniklerde üretilmiş kapsamlı bir seçkiyi bir araya getiren "Bir ve Sıfır İki Eder" isimli kişisel sergisindeki çalışmalarında Cem Sonel, "0" rakamının felsefede mevcut olmama durumu, mutlak anlamda yokluk ve hiçlik anlamına gelen 'göreli hiçlik' konuları üzerinde duruyor. Bilgisayarlar, kullanıcının kendilerine iletmek istediği şeyleri kendi dillerinde 1'ler ve 0'lar şeklinde algılar. Bilgisayarımızın çalışmasını sağlayan mikro transistörlerin yani lambaların yandığı durum "1" söndüğü durum ise "0" ile ifade edilir. Felsefi ve teknik olmayan günlük kullanım anlamında 'hiç' veya 'yok' kelimesi varlıktaki bir eksiği, mevcut olmama halini ifade eder. Bu kavramlardan yola çıkarak bireysel sorgulamalarını gerçekleştiren sanatçı, sanatsal üretiminde sokaktan beslenerek hayat ve algoritmalar arasındaki bağı inceliyor.


Ayhan Üstün

Ayhan Üstün'ün "After the Apes" Sergisi:

(28 Şubat'a kadar, Grand Hyatt İstanbul)

Berlin merkezli avangart sanatçı Ayhan Üstün'ün kendine özgü tasarımlarından oluşan "After the Apes" sergisi, Grand Hyatt İstanbul'da. Ayhan Üstün'ün yaratıcısı olduğu "After the Apes", insan gibi olmanın ne anlama geldiğine dair ilginç bir yorum getiriyor. Maymunları, antropomorfik varlıklardan daha fazlasıyla işleyen Ayhan Üstün, her maymunun kendi hikayesi, karakteri ve anlatım araçlarını beş yıllık titiz bir planlama ve çalışma ile ortaya koyuyor.


İpek Duben, "Love Game (Aşk Oyunu)"

İpek Duben'in "Ten, Beden, Ben" Sergisi:

(3 Mart'a kadar, SALT Beyoğlu)

İpek Duben'in kırk yılı aşan pratiğini yansıtmak üzere hazırlanan en kapsamlı sergisi SALT Beyoğlu'nda gerçekleştiriliyor. İşlerinde sıkça kullandığı kendi beden imgelerinden esinle adlandırılan "Ten, Beden, Ben", erkek şiddetinden toplumsal cinsiyete, yerinden edilme ve göçten tüketim alışkanlıklarına uzanan konuları irdeleyen sanatçının üretimine yeni bir bakış sunuyor. Sergi, Duben'in 1980'lerin başındaki resim ve desenlerinden 2020 tarihli "Angels and Clowns[Melekler ve Soytarılar]" gibi birçok işini yeniden değerlendiriyor.


Burçin Perçin

Burçin Perçin'in "Yeniye Yükseliş – Ascend to New" Sergisi:

(5 Mart'a kadar, Merkür Galeri, Polat Piyalepaşa)

Polat Piyalepaşa'daki Merkür Galeri, resmi açılışını sanatçı Burcu Perçin'e ait "Yeniye Yükseliş – Ascend to New" isimli sergi ile gerçekleştirdi. Etkileyici sergi 5 Mart tarihine kadar gezilebilecek. 2002 yılında Mimar Sinan Üniversitesi'nden mezun olan ve pek çok solo ve grup sergisiyle izleyici ile bağ kuran sanatçı, genellikle tuval üzerine yağlıboya tekniğinde çalışıyor ve mekanları konu ediniyor. Kendine özgü tekniği ile çektiği fotoğraflardaki mekan ve nesneleri kolajlarında yeniden yorumluyor.


Nejat Devrim, "Bizans Serisi"

İstanbul'dan Bizans'a: Yeniden Keşfin Yolları, 1800–1955 Sergisi:

(6 Mart'a kadar, Pera Müzesi)

Pera Müzesi'nde gerçekleşen "İstanbul'dan Bizans'a: Yeniden Keşfin Yolları, 1800–1955" sergisi, İstanbul'un bir bilim dalı olarak gelişmeye başlayan Bizans araştırmalarının şekillenmesindeki merkezi rolüne zengin bir arşiv seçkisi ve etkileyici canlandırmalarla ışık tutuyor. Brigitte Pitarakis'in küratörlüğünü üstlendiği, Bizans'ın modern keşfini ve bu mirasın geniş bir ilgi alanına dönüşümünü aktaran sergide; İstanbul Arkeoloji Müzeleri'nin Bizans koleksiyonları başta olmak üzere, Suna ve İnan Kıraç Vakfı, İstanbul Üniversitesi Nadir Eserler Kütüphanesi, Alman Arkeoloji Enstitüsü, Meşher, Galeri Nev, Ömer Koç, Serap Kayhan, Dr. Safder Tarim, Büke Uras koleksiyonlarından ve Paris, EPHE Arşivi'nden derlenen kitap, baskı, harita, fotoğraf, belge, resim ve Tayfun Öner'in hazırladığı dijital canlandırmayla, Bizans'ın modern keşfinin ilk evreleri ve bu mirasın bir akademik araştırma, koruma ve geniş ilgi alanına dönüşümü bu kapsamda ilk kez sunuluyor.


Jonathan Godoy, "The Byzantine Stones", 2007

"İstanbul'da Bu Ne Bizantinizm!": Popüler Kültürde Bizans Sergisi:

(6 Mart'a kadar, Pera Müzesi)

"İstanbul'da Bu Ne Bizantinizm!": Popüler Kültürde Bizans sergisi, Bizans tarihinin edebiyat, sinema, çizgi roman, moda gibi farklı sanat mecralarındaki temsillerini bir araya getiriyor ve popüler kültürün Bizans mirası ile etkileşimini detaylı bir biçimde sorguluyor. İsmini Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun romanı "Panorama"dan (1954) alan, küratörlüğünü Emir Alışık'ın üstlendiği sergi; edebiyat, müzik, görsel sanatlar, çizgi roman, film, moda, video oyunları gibi çeşitli sanat mecralarındaki Bizans temsillerini bir araya getirip, bu üretimlerdeki ortak temaları göz önüne sererken, eserlerin Bizans'ı ele alışındaki farklılaşmalara da eleştirel bir mercek tutuyor. Pera Müzesi'nde gerçekleşen sergi, onu aramadığımız yerlerde bile karşımıza çıkan, etki alanı geniş bir olgu olan Bizantinizm'in çoklu ve birbiriyle çakışan anlamlarını ortaya çıkarıyor.


Ibrahima Thiam, "Mame Ndeuk Daour Mbaye", 2020

"Yarına Notlar" Sergisi:

(6 Mart'a kadar, Pera Müzesi)

Independent Curators International[Uluslararası Bağımsız Küratörler](ICI) girişiminin "Yarına Notlar" isimli sergisinde farklı ülkelerden 25 sanatçının Covid-19 pandemisiyle başlayan yeni küresel gerçekliği yansıtan eserleri yer alıyor. Mevcut kriz ortamında çağdaş kültürdeki değerleri ve ilişkileri sorgulamak, yeniden değerlendirmek ve bugün görülmesinin önemli olduğuna inandıkları eserleri paylaşmak üzere 25 ülkeden 25 küratör bu sergi için bir araya geliyor. Pera Müzesi'nde ziyaret edilebilecek "Yarına Notlar", küresel bir çağda, kolektif hafızanın inşasında sanatın potansiyel gücünü ele alıyor. Ayrıca sergi kapsamında sanatçı Cao Guimares, Shezad Dawood ve Daniela Ortiz'in videoları izleyicilerle buluşturuluyor. Sergi boyunca her Cumartesi Pera Müzesi Oditoryumu'nda gösterilecek eserler, yeni küresel gerçekliği sanatçıların merceğinden gözler önüne sererken, dünyanın ve insanlığın geleceğini yeniden düşünmeye davet ediyor.


Raşit Altun & Sertaç Çıralı, "Siz Hiç Onları Görünüz Mü?"

Raşit Altun & Sertaç Çıralı'nın "Akaşa" Sergisi:

(20 Mart'a kadar, Tam Finans | Sanat)

Raşit Altun'un resimleriyle yaşam verdiği "Akaşa" sergisi, ismini ve temasını Sertaç Çıralı'nın, İşaret Kuşağı'ndan çıkan üçüncü şiir kitabından alıyor. Duyguları en güçlü ifade etme araçlarından biri olan şiirin bir başka kuvvetli aktarım biçimi resme ilham verdiği seçki, Çıralı ve Altun'un diyalogları sonucu şiirlere desen ve resim çizme fikrinden çıkıyor. Üretim pratiğinde doğaçlama yapan ve özel bir tekniğe takılı kalmadan sürekli sınırlarını zorlayıp kendini geliştirme çabasında olan Altun şiirlerin onda bıraktığı izlerden yola çıkarak bambaşka bir üretim sürecini deneyimliyor. Kendi sınırlarını zorlayıp konu odaklı çalışmayı tecrübe ederken sanatsal yolculuğuna da yeni bir deneyim katıyor.


"Ben-Sen-Onlar: Sanatçı Kadınların Yüzyılı" Sergisi:

(27 Mart'a kadar, Meşher)

Deniz Artun'un küratörlüğünde gerçekleşen "Ben-Sen-Onlar: Sanatçı Kadınların Yüzyılı" sergisi yaklaşık 1850–1950 arasında Türkiye'de yaşamış ve yaratmış sanatçı kadınların eserlerinden bir seçkiye yer veriyor. Meşher'in üç katında gerçekleşen sergide, 117 sanatçıdan 232 eser yer alıyor. "Ben-Sen-Onlar", ismini Şükran Aziz'in sergideki bir eserinden alıyor. Sergi, çoğunluğu "ben"leşememiş ve dolayısıyla sanat tarihi tarafından kaydedilmemiş kadınları tek tek fark etmenin yanı sıra, kolektif bir "biz"in oluşabilme koşullarını da araştırıyor. Aynı zamanda bu sergi ile "biz"e yapılan çağrı kapsamında, Meşher ve MUBI iş birliğiyle A. Lily Aminpour, Haifaa Al-Mansour, Naziha Arebi, Kim Bora, Caroline Champetier, Barbara Hammer, Kim Cho-Hee, Joanna Hogg, Nadine Labaki, Azra Deniz Okyay, Agnès Varda ve Chloé Zhao gibi kadın yönetmenlerin filmlerinden oluşan özel bir seçki hazırlandı. "Ben-Sen-Onlar: Sanatçı Kadınların Yüzyılı" sergisinin küratoryal bakış açısından hareketle seçilen 12 film, MUBI'de "Ben-Sen-Onlar" kodu ile giriş yapılarak izlenebilir.


Sabrina Ratté, "Floralia"

"Flora" Karma Sergisi:

(16 Nisan'a kadar, Kalyon Kültür)

Kalyon Kültür, dijital sanatın en önemli temalarından biri olan doğa ve sanat ilişkisine odaklanan "Flora" başlıklı karma sergiye 19 Ocak - 16 Nisan 2022 tarihleri arasında Nişantaşı Taş Konak'ta ev sahipliği yapıyor. Ceren ve Irmak Arkman küratörlüğünde, dijital sanat alanının öncü isimleri Anna Ridler, Clement Valla, François Quévillon, Mat Collishaw, Mustafa Hulusi, Pascual Sisto, Quayola, Ryoichi Kurokawa, ve Sabrina Ratté'nin işleri "Flora" sergisinde sanatseverlerle buluşuyor.


Candeğer Furtun

Candeğer Furtun'un Retrospektif Sergisi:

(17 Nisan'a kadar, Arter)

Küratörlüğünü Selen Ansen'in üstlendiği sergi, sanatçının 1960'lı yıllardan bu yana ürettiği seramik ağırlıklı heykellerden ve nesnelerden oluşan geniş bir seçkiyi üretim süreçlerine eşlik eden arşiv malzemeleriyle buluşturuyor. Candeğer Furtun'un altmış yıla yayılan üretimini kapsayan ve sanatçının seramiğe dair özgün yaklaşımlarını sunarken pratiğinin yaşamsal, felsefi, tarihsel, toplumsal ve siyasi sorunsallardan beslenen katmanlarına da ışık tutan ilk retrospektif sergisi, 17 Nisan 2022'ye kadar Arter'de sanatseverlerle buluşacak.


2021 Yılı Sanat Dünyasında Neler Yaşandı?

2022 Yılının Ses Getirecek Sergileri

2021 Yılının En Pahalı Sanat Eserleri

EN ÇOK OKUNANLAR

Bir Tenorun Hikayesi: Mario Frangoulis'in Sanatla Geçen 35 Yılı
Bir Tenorun Hikayesi: Mario Frangoulis'in Sanatla Geçen 35 Yılı

Bir Tenorun Hikayesi: Mario Frangoulis'in Sanatla Geçen 35 Yılı

20 dakika okunma süresi
2025 Altın Küre Adayları Açıklandı
2025 Altın Küre Adayları Açıklandı

2025 Altın Küre Adayları Açıklandı

16 dakika okunma süresi
Notre Dame Katedrali Kapılarını Yeniden Açtı
Notre Dame Katedrali Kapılarını Yeniden Açtı

Notre Dame Katedrali Kapılarını Yeniden Açtı

2 dakika okunma süresi
"Mufasa: Aslan Kral" Galası'nda Beyonce ve Blue Ivy'den Metalik Uyum
"Mufasa: Aslan Kral" Galası'nda Beyonce ve Blue Ivy'den Metalik Uyum

"Mufasa: Aslan Kral" Galası'nda Beyonce ve Blue Ivy'den Metalik Uyum

1 dakika okunma süresi
Denizden Sofraya: İstanbul'un En İyi Deniz Ürünleri Restoranları
Denizden Sofraya: İstanbul'un En İyi Deniz Ürünleri Restoranları

Denizden Sofraya: İstanbul'un En İyi Deniz Ürünleri Restoranları

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Dokuzuncu Uluslararası Sinop Bienali Başladı
Dokuzuncu Uluslararası Sinop Bienali Başladı

Dokuzuncu Uluslararası Sinop Bienali Başladı

“Bizans'a Yelken Açmak” Sergisi
“Bizans'a Yelken Açmak” Sergisi

“Bizans'a Yelken Açmak” Sergisi

Dior'dan Peter Lindbergh'e Saygı Duruşu
Dior'dan Peter Lindbergh'e Saygı Duruşu

Dior'dan Peter Lindbergh'e Saygı Duruşu

Çiçeklere Övgü
Çiçeklere Övgü

Çiçeklere Övgü

Ömer Atakan “Silver Screen Icons, Cinematic Pop on Paper” Sergisiyle La Plage Suadiye'de
Ömer Atakan “Silver Screen Icons, Cinematic Pop on Paper” Sergisiyle La Plage Suadiye'de

Ömer Atakan “Silver Screen Icons, Cinematic Pop on Paper” Sergisiyle La Plage Suadiye'de

Güney Fransa'da Sergi
Güney Fransa'da Sergi

Güney Fransa'da Sergi

Lara Sayılgan Eserleriyle Contemporary İstanbul'da
Lara Sayılgan Eserleriyle Contemporary İstanbul'da

Lara Sayılgan Eserleriyle Contemporary İstanbul'da

Sonbahar 2024 Sergileri
Sonbahar 2024 Sergileri

Sonbahar 2024 Sergileri

Aralık Ayı Sergileri
Aralık Ayı Sergileri

Aralık Ayı Sergileri

6. Mardin Bienali Hakkında Bilmeniz Gerekenler
6. Mardin Bienali Hakkında Bilmeniz Gerekenler

6. Mardin Bienali Hakkında Bilmeniz Gerekenler

6,2 Milyon Dolarlık Muz
6,2 Milyon Dolarlık Muz

6,2 Milyon Dolarlık Muz

Christian Dior: Designer of Dreams Sergisi Riyad'da
Christian Dior: Designer of Dreams Sergisi Riyad'da

Christian Dior: Designer of Dreams Sergisi Riyad'da