Beymen'in 50'inci yılında lüksün bu topraklardaki 500 yıllık yolculuğunun izini süren "Golden Opulence", sergi ve yayınevi Assouline ile dünyayla buluşan kitabının ardından rotasını ekrana çeviriyor. Medeniyetler beşiği Anadolu'nun kültürel mirasını dünya ile buluşturmaya kararlı Beymen, Netflix ile bir araya gelerek "Lüksün İzinde: Anadolu'da 500 Yıllık Bir Yolculuk" adlı belgesele imza atıyor.
Çekimleri dört ülke, 12 şehir ve 36 farklı lokasyonda gerçekleştirilen belgesel; Türkiye'de lüks mirasının derinliğini, Anadolu'dan Avrupa'ya uzanan etki gücünü; moda, kültür sanat, mimari, gastronomi gibi farklı perspektifler eşliğinde izleyicilerle buluşturuyor.
Bir DEPO film yapımı olan, Netflix Türkiye ile Netflix MENA'da yayınlanan "Lüksün İzinde: Anadolu'da 500 Yıllık Bir Yolculuk" belgeseli; Victoria Beckham, Olivier Rousteing, Pierpaolo Piccioli, Erdem Moralıoğlu, Alfonso Dolce, Marco De Vincenzo, Edgardo Osorio, Antonio de Matteis, Brunello Cucinelli, Barnaba Fornasetti, Sevan Bıçakçı, Özgür Masur, Ayşe ve Ece Ege, Ece Şirin, Bünyamin Aydın gibi moda dünyası temsilcilerinin yanı sıra Caroline Koç, Serdar Gülgün, Prof. Hülya Tezcan, Erol Sağmanlı, Levon Bağış, Karsu, Tuba Büyüküstün, Maksut Aşkar, Murat Palta, Ahmet San, Derya Bengi, Nilay Örnek, Özge Samancı ve Oya Başkaya'nın da aralarında olduğu 45 isimle oldukça keyifli söyleşilere ev sahipliği yapıyor.
Elif Göktaş-Ender Sevim-Yekta Kopan-Serdar Gülgün-Elif Çapçı-Ayşe-Ece Ege-Sevan Bıçakçı-Yeliz Kara-Melih Kokucu
Beymen Group CEO'su Elif Çapçı ev sahipliğinde belgesele özel gerçekleşen lansman davetine Sevan Bıçakçı, Serdar Gülgün, Dice Kayek markasının kurucuları ve kreatif direktörleri Ayşe Ege ve Ece Ege katıldı. Yekta Kopan'ın moderatörlüğünde lüksün izini süren keyifli bir sohbet de gerçekleşti.
Golden Opulence yolculuğunun Beymen misyonunun büyük bir yansıması olduğunu vurgulayan Beymen Group CEO'su Elif Çapçı, "Biz misyonumuzu: 'Değişen dünya ve toplumsal dinamikler ile birlikte kendi DNA'mızı kaybetmeden, zamanın ruhuna ayak uydurmak, hatta bir adım önde gitmek. Hep daha iyiyi, daha güzeli yapmak. Hayatları güzelleştirmek, anlam katmak, Türkiye'ye ilham vermek. Lüks moda dünyası ve Türkiye arasında köprü oluşturmak' olarak tanımlıyoruz. Golden Opulence ile ülkemize ve halkımıza teşekkür ettiğimize, bir armağan sunduğumuza inanıyorum. Bunun yanı sıra, günümüzde dünya lüksüne yön veren markalara, bu toprakların eşsiz kültürel mirasını hatırlatmayı, bu topraklarla aralarında güçlü bir bağ kurmayı hedefledik. Belgeselin hazırlık sürecinde, yolumuz kimi zaman çok kültürlülük ve mimari, kimi zaman moda ve zanaat, kimi zaman ise gastronomi ile kesişti. Eşsiz kültür mirasımızı bugüne ve geleceğe taşıyan bu belgeselin Netflix gibi global bir platforma taşınmış olmasından ve büyük bir izleyici ekosistemine doğrudan ulaşacak olmasından dolayı son derece mutluyuz." diyor.
Ödüllü İngiliz yönetmen Khadifa Wong'un yönetmen koltuğuna oturduğu belgeselin künyesi:
Golden Opulence Belgeseli Künyesi: