Modanın sadece giyinme değil, aynı zamanda bir ifade biçimi olduğu vizyonuyla yola çıkan Max Mara'nın ikonik üyesi, Olimpia ceketi sonbahar sezonuna çarpıcı bir giriş yapıyor. Kadınların hayatlarına dokunarak, onların özgün benliklerini kucaklamalarına olanak tanıma misyonunu sürdürmeye devam eden Max Mara, her kadını içindeki potansiyeli yansıtmaya davet ediyor.
Oliver Hadlee Pearch tarafından Londra'nın hareketli sokaklarında kadraja alınan "Max Mara Brand Values" reklam kampanyasının başrolünde Bibi Breslin yer alıyor. Geniş omuzlu, oversized kesimiyle öne çıkan "Olimpia" ceket, Yunan mitolojisinin en önemli kadın figürlerinden ilham alarak yalnızca bir ceket olmanın ötesine geçiyor. Aynı zamanda her kadının içindeki gücü ve özgüveni temsil ediyor. Kampanya, şehir yaşamının ritminde ilerleyen Bibi'nin hikayesiyle cesaret ve özgüven dolu bir mesaj veriyor: 'Korkmadan dene, çünkü yarınları şekillendirecek güç sende. Mükemmelliği unut, sen zaten olağanüstüsün.'