Hayaller Gerçek Oluyor

Make-A-Wish® Türkiye CEO'su Füsun Kuran ve Boris Becker Tasarım Genel Koordinatörü Hande Gürsoy ile hayata geçirdikleri iş birliğini konuştuk.

YAZAR: Zeynep Babacan
ABONE OL
21 Haziran 2021 Pazartesi 11:49 | Son Güncellenme:
28 dakika okunma süresi
Hayaller Gerçek Oluyor

Füsun Kuran


Uzun yıllar perakende sektöründe yer aldıktan sonra Make-A-Wish® Türkiye Derneği ile yolunuz nasıl kesişti? Dernekteki göreviniz hayatınızı ne yönde değiştirdi?

İzmir Amerikan Koleji ve Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun olduktan sonra iş hayatına Arthur Andersen'da denetimci olarak başladım. Akabinde kariyerime devam ettiğim Stefanel'de 2001 yılında Genel Müdür oldum. 2013 yılında Brooks Brothers Genel Müdürü oldum. 2019 Ocak ayına dek Brooks Brothers ve Edwards markalarının olduğu RMK Classic'de CEO olarak görevini yürüttüm. 2010-2012 ve 2014-2016 yıllarında iki dönem Tescilli Markalar Derneği (TMD) Başkanlığı yaptıktan sonra şu anda ise derneğin başkan yardımcısı olarak görev alıyorum. Özel sektörde uzun bir süre geçirdikten sonra, buradaki deneyimlerimi topluma fayda sağlayan derneklerde değerlendirmek istedim. 2019 yılından beri de Make-A-Wish® Türkiye CEO'su olarak özel sektördeki deneyimlerimi zorunlu hastalıklarla mücadele eden dilek çocuklarımız için faydaya çevirmeye çalışıyorum. Hayati tehlikesi olan hastalıklarla savaşan çocuklar; yaşamlarını çok uzun süre hastane odaları, hastalığın yan etkileri, ağır ilaçlar, ağrılar gibi travmatik birçok faktörle birlikte geçiriyorlar. Bu çocuklar ciddi anlamda ruhsal yorgunluk yaşayarak hayal kurmayı unutabiliyor, coşkusunu ve hayata karşı merakını yitirebiliyor. Tüm bunlar çocuğun iyileşme sürecini ciddi anlamda olumsuz etkiliyor. Amacımız; yaptığımız tüm süreçler ile çocuğa kaybettiği hayal gücünü tekrar kazandırabilmek, hayatında coşku ve umut yaratabilmek, "imkansız" kavramını zihninden silebilmek. Bunu başardığınızda dilek çocuğu "Bu imkansız dileğim gerçekleştiğine göre hastalığımı da yenebilirim" diye düşünmeye başlıyor. Böylece onu hayata bağlıyorsunuz.

Make-A-Wish® Türkiye Derneği'nin çalışmalarını ve hedeflerini bizimle paylaşır mısınız?

1980 yılında Arizona'da yaşayan lösemi hastası Chris Grecious'ın polis olma hayalini yerine getirerek başlayan MakeA-Wish® Vakfı halen dünyanın en büyük dilek gerçekleştirme ağlarından. Hayati tehlikesi olan hastalıklarla mücadele eden çocuklara yönelik uluslararası bir oluşum olan vakıf 50 ülkede faaliyet gösteriyor. Her sene dünyada 30 bin çocuğun dileğini yerine getiren Make-A-Wish® Vakfı'nın bütün üyeleri aynı yöntemleri kullanarak kendi ülkelerindeki çocukların dileklerini yerine getiriyor. Make-A-Wish® Türkiye 2000 yılından beri Türkiye'de faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye'de kuruculuğunu Carole Hakko'nun üstlendiği Make-A-Wish® Türkiye Derneği hayati tehlike taşıyan bir hastalıkla mücadele eden 3-18 yaş arası çocukların kalplerinde yaşattıkları dilekleri gerçekleştiriyor. 2009 senesinden beri de uluslararası Make-A-Wish® ağının bir parçası. Make-A-Wish® Türkiye Derneği olarak, 3-18 yaşları arasında, çocukluk çağı kanseri, organ yetmezliği, bağışıklık sisteminin çökmesi gibi zor ve travmatik tedavi süreçleri olan hastalıklar ile mücadele eden çocukların gerçekleşmesini imkansız olarak düşündükleri bir hayali gerçeğe döndürerek, çocuklarımıza ve ailelerine mutluluk ve hayata bağlanma gücü vermeyi hedefliyoruz.

Her çocuğun dileği çok değerli ama sizde en çok iz bırakanlardan birini sizden dinleyebilir miyiz?

Her dilek sizin de belirttiğiniz gibi çok değerli. Beni bunlar arasında en çok etkileyenlerden biri Azra Ecrin'in dileğiydi. Azra beş yaşında ve lösemi hastalığına sahip bir dilek çocuğumuz. Kendisinin en büyük hayali Elsa olmaktı. Çorum'dan İstanbul'a ailesi ile birlikte uçak yolculuğu ile geldiler. İstanbul'da onun için planlananlardan habersizdi. Minik Azra Ecrin'i alandan aldık ve dinlenmesi için oteline yerleştirdik. Disney'in "Frozen 2'' filmi ile birlikte, gerçek Elsa, Anna ve Olaf Türkiye'ye gelmişti. Hayalini kurduğu ve olmak istediği karakteri karşısında görünce gözlerine inanamadı. Bu karakterlerle tanışmak çocuğumuzun gözlerinde kocaman mutluluğa sebep oldu ve bu mutluluğa şahit olmak bizlerin gözlerini yaşarttı. Onlarla bol bol fotoğraf çektirdikten sonra Elsa, Azra'ya bir hediye paketi verdi. İçinde Elsa'nın yeni kostümü vardı. Azra da artık minik bir Elsa olmuştu. Ondan nasıl selam verileceğini ve nasıl durulacağını da öğrenmişti. Azra Ecrin hem güzel bir Elsa oldu hem de onun için alınan birçok hediyesine kavuştu. Güzel bir günün ardından Azra kostümünü çıkartmak istemedi ve uçağa öyle binerek çok mutlu şekilde evine geri döndü.

Boris Becker ve Make-A-Wish® Türkiye Derneği'nin gerçekleştirdiği ortak çalışmadan bahsedebilir misiniz? Çocuklara ulaşmayı hedefleyen proje kapsamında Boris Becker ile ne gibi çalışmalar hazırlandı?

Make-A-Wish® Türkiye olarak Babalar Günü'nde Türkiye'nin önemli erkek giyim markalarından Boris Becker ile projelerimize bir yenisini daha ekledik. Boris Becker iş birliğimiz ile Babalar Günü'nde çocukların dileklerini gerçekleştirerek onların hastalıkları ile olan mücadelelerine katkı sağlayacağız. Bu yıl hepimiz umut için beklemenin nasıl bir his olduğunu anladık. O korku ve yalnızlık dilek çocuklarımıza tanıdık geliyor. Biz de Babalar Günü vesilesiyle dileğin pozitif gücünü ve enerjisini toplumla paylaşmak, yarınlar için umutları canlı tutup, daha fazla dilek gerçekleştirebilmek için toplumda bilinirliği artırmak istiyoruz. Bilinirliğin artması sosyal sorumluluk sahibi bireysel ve kurumsal bağışçıların çoğalmasına destek oluyor.

Dünya üzerinde 50 farklı ülkede faaliyet gösteren derneğin sürdürülebilirliği nasıl sağlanıyor?

Bizim için sürdürülebilirlik bize başvuru yapan çocuklarımızın bağışlarını aksatmadan hayata geçirmek. Bunun için de kurumlarla yaptığımız ortak projelerde onlara yaptıkları yardımların yıllar içinde devam etmesini rica ediyoruz. Bu konuda hem şirketler hem de bireylerden ayni ve maddi destekler alıyoruz. Tüm dünyada bu konuda en büyük destekçimiz Disney. Dünyada gerçekleşen dileklerin çok önemli bir kısmı Disney'in destekleri ile gerçekleşiyor. Öte yandan derneğin operasyonlarını hayata geçirebilmek için de birçok gönüllümüz oluyor. Gönüllü desteği de derneğin tüm dünyadaki sürdürülebilirliğinde çok kritik bir öneme sahip. Türkiye'de derneğimize bağış yapmak için birçok alternatif var. Öncelikle fonzip.com/birdilektut/bagis sayfasından bağışta bulunabilirler. Ayrıca Anneler Günü, Sevgililer Günü, 23 Nisan, Ramazan Bayramı ve doğum günü sertifikası gibi sertifikalarımızı bu sayfadan alıp istedikleri kişilere hediye edebilirler. Ayrıca bilgisayar, yatak odası gibi çocuklarımızın dileklerini içeren ürün yardımlarında da bulunabilirler. Bir diğer önemli yardım türü ise doğum günü bağışı. Sosyal mesafenin korunması gereken şu dönemde bir araya gelip doğum günü kutlamak yerine doğum gününüzü dilek çocuklarına bağışlayabiliyorsunuz. Bunun için fonzip.com/birdilektut/kampanya linkinden doğum günü kampanyası oluşturup, buradaki bağış linkini de arkadaşlarınızla paylaşabiliyorsunuz. Bu doğum günü bağış kampanyamızla küresel Make-A-Wish® ağında da dikkat çekmeyi başardık. Onlara da bu kampanyamızı anlattık. Yine pek çok marka ile yaptığımız iş birlikleri de bağış fırsatlarını beraberinde getiriyor. Pandemi döneminde Onedio, Zhoppers, Tuna Masters, P&G Oral-B, Eczacıbaşı Uni Baby, Samsung, Dominos Pizza, Dell, Arzum gibi birçok marka ve oluşumla ses getiren projelere imza attık. Bunun yanında Vodafone İstanbul Maratonu gibi etkinliklerde Adım Adım oluşumu ile Hayata Bağlayan Dilekler için koşuyoruz. Bu tür önemli etkinliklerde hem bireyler hem de şirketler çeşitli dernekler adına bağış toplamak için koşuyorlar. Bu etkinliklerde hem birçok marka hem de birçok birey bizim adımıza koşarak bağışlar toplayabilirler. Bu arada önemli bir noktanın altını çizmek isteriz. Gelirlerimiz, yapılan bağışlar ve yaptığımız projeler ile paylaştığımız banka hesabımızda toplanmakta, devletimizin ilgili kurumlarının denetlemesi ile beraber tüm hesaplarımız acikacik.org/siviltoplum-kurulusu/bir-dilek-tut-dernegi adresinde herkes tarafında görüntülenebilir durumdadır. Dilekler bize dilek ailelerimizin başvurusu ile başlıyor. Birçok hastanenin onkoloji departmanlarındaki doktorlar da bizi biliyor ve bu ailelerin bizimle iletişime geçmesini sağlıyor. Tedavi altında olan çocuğumuzun doktorundan gereken onaylar alındıktan sonra eğitimli gönüllülerimiz çocukları evlerinde ziyaret ederek kendilerinin imkansız olarak düşündükleri hayalleri öğreniyor ve hem hayaller hem de aile ve çocuk hakkında detaylı notlar tutuyor. Bu notlar derneğimize geri gönderiliyor. Biz de her çocuğumuz için apayrı bir dilek yolculuğu tasarlayıp çocuğumuzun hayallerini hiç unutamayacağı deneyimler yaşatarak yerine getiriyoruz. Tüm bu deneyimi de aldığımız bağışlar ve fonlar ile hayata geçirebiliyoruz.

Çocuklar en çok neler diliyor?

Dileklerimizi dört kategori altında sınıflandırabiliriz. Bazı dilek başlıklarımızı mevcut pandemi sürecinde çocuklarımızın sağlık durumları hassas olduğu için maalesef gerçekleştiremiyoruz. Tanışma dileklerini de dijital olarak çözmeye çalışıyoruz. "Olmak istiyorum" dilekleri hayallerindeki süper kahraman, prenses, polis, pilot, kaptana dönüşmeleri. "Tanışmak istiyorum" dileklerinde hayranı oldukları ünlülerle, sporcularla tanışabilir ve vakit geçirebilirler. "Gitmek istiyorum" dileklerinde hep gitmek istedikleri bir yere gidebilir, balonla seyahat edebilir ya da gökyüzünden İstanbul'u seyredebilirler. "Sahip olmak istiyorum" dileklerinde; hayalini kurdukları bilgisayar, yatak odası, Barbie evi, laptop, PlayStation ya da akülü arabanın sahibi olabilirler.

Size göre ülkemizde ve dünyada sosyal sorumluluk bilincinin devamlılığı ve artırılması adına neler yapılabilir?


Dünyada her geçen gün sosyal sorumluluk daha önemli hale geliyor çünkü insanlar sosyal sorumluluğa önem vermeyen bir firmanın ürününü artık almak istemiyor. Dünyada böyle bir trend var. Türkiye her trendi olduğu gibi bu trendi de çok hızlı takip ediyor. Kurumlar da bu konuda çok hızlı yeni çalışmalar yapıyor. Bu göreve geldiğimden beri yaptığım gözlemlerle şunu söyleyebilirim ki tahmin ettiğimden çok daha yapıcı bir iş ortamı var. Kurumlar bize çok sıcaklar, ortak projeler yapmak istiyorlar. Kurumlar ve kişilerle yaptığımız projelerimizin çoğunu dijital ortama dönüştürme hızımız bizi hem daha büyük kitlelere sürekli hitap eder hale getirdi hem de dünya genelinde 50 ülke arasında geçen yıl en iyi perfomansı olan ülke ödülünü kazandırdı. Ülkemizde de bu yaptğımız çalışmalar ile Fast Company tarafından en sürdürülebilir 50 organizasyondan biri olmaya hak kazandık.

Hande Gürsoy


Boris Becker markası ile yollarınız nasıl kesişti? Markanın Türkiye pazarındaki geri dönüşlerini bizimle paylaşır mısınız?

Firmamız MGS Group'un yurt dışı merkezli reklam pazarlama ve yine ihracat odaklı olarak kimya sektörü başta olmak üzere farklı sektörlerde faaliyetleri bulunuyor. Tekstil sektörüne yatırım yapma kararımız ile yurt dışı kaynaklarımızı marka arayışında olduğumuz yönünde bilgilendirdik. Bu kapsamda önerilen isimler arasında; tenis kariyeri boyunca çok büyük başarılara imza atmış ve henüz 17 yaşındayken Wimbledon'ı kazanmış en genç tenisçi unvanını koruyan Boris Becker ön plana çıktı. Ayrıca yapılan AR-GE çalışmalarımızda da gördük ki hem dünyada hem de Türkiye'de bu ismin algısı; başarılı sporcu kimliği ile örtüşüyor. Biz Türkiye'nin sadece iplik, pamuk, kumaş ve hazır giyim mamul sağlayıcısı olarak değil dünya tekstil sektöründe tasarım gücü ve marka değeriyle hak ettiği yere gelmesi gerektiğine inanıyoruz. Bunu sağlayabilecek vizyona ve insan gücüne fazlası ile sahip güçlü bir ülkeyiz. Böyle başlayan hikayemizin başında olmamıza ve içinde bulunduğumuz pandemi sürecine rağmen koleksiyon ve tasarım gücümüz beklentimizin üzerinde satış ve beğeni ile karşılandı. Türkiye'de Brandroom ve Brandy's gibi mağaza sektörünün öne çıkanları ile iş birlikteliklerimizi sağladık. Ayrıca borisbecker.com.tr dijital marketlerin hemen hemen hepsinde de alıcılarımız Boris Becker'e ulaşabiliyorlar. Erkek giyim markaları arasında Boris Becker, rahat ama bir o kadar da şık ve elegan görünümü ile fark ediliyor. Bu tarza sahip bir marka eksikliğini görmüş ve bu sebeple de tekstil sektörüne giriş yapmıştık. Aldığımız geri dönüşler de bu tespitte ne kadar haklı olduğumuzu bize gösteriyor.

Make-A-Wish® Türkiye Derneği ile olan iş birliğinizi sizden dinleyebilir miyiz? Neler hedefliyorsunuz?

Biz grup olarak her zaman çevremize ve ülkemizin kalkınmasına fayda sağlayacak adımlar atmak isteriz. Ticaret bu işin doğası ve elbette ki tüm iş insanları gibi biz de yaptığımız yatırımlardan fayda sağlamak üzere ticaretimizi gerçekleştirmekteyiz. Ancak fayda sadece maddesel değildir, başkalarının hayatına dokunmak onlar için fayda sağlayacak işler yapmak da bu işin en güzel taraflarından biri. MakeA-Wish® Türkiye Derneği'nin projesini duyduğumuzda mutlaka bu projenin içinde olmalıyız dedik ve iletişime geçtik. Derneğin kuruluş amacı ve çocuklarımızla yani geleceğimizle ilgili projeleri ile bizim vizyonumuz kesişti, böylece elimizden gelen katkıyı sağlamak istedik. İyi ki Make A-Wish® Türkiye ekibi ile yollarımız kesişti umarız verdiğimiz bu destek ihtiyacı olan çocuklarımıza ışık olur. Yıldızlı markalar projesinde konu özellikle çocuklarımızın sağlığı ve onların hastalıklarına çare olabilmek, sağlıklı ve güçlü hayata devam etmelerini sağlamak bunun için küçücük bir katkımız oluyorsa biz amacımıza ulaşmış olacağız.

Boris Becker ve Make-A-Wish® Türkiye Derneği iş birliği ile kaç çocuğa ulaşılması amaçlanıyor?

Bir çocuğumuzun dahi hayatına dokunabilir, mücadele ettiği hastalık için elimizden geleni yapabilirsek bu bize yeter. Make-A-Wish® Türkiye Derneği bu konuda büyük projelere imza atan bir dernek ve yürüttüğü birçok kampanya ve proje ile çok sayıda çocuğun ve gencin hayatına dokunmuş ve umut olmaya devam ediyor. Umarız tüm markaların verdiği destek ile hedeflenenin çok üzerinde çocuğumuz ve gencimize sağlıkları ile verdikleri bu mücadeleyi kazanmaları için gereken desteği sağlayabiliriz.

İş birliğinizi gelecekte de devam ettirmeyi planlıyor musunuz?

Biz ülkemize özellikle çocuklarımıza ve gençlerimize fayda sağlayacak projelerin içerisinde daima olmak isteriz. Bu konuda Bir Dilek Tut Derneği ile farklı projeler ve iş birliktelikleri için her zaman iletişimde olup elimizden geleni yapmaya hazırız.

Bir erkek giyim markası yaratma fikri nasıl oluştu? Markanızla ilgili en büyük hayaliniz nedir?

Boris Becker, yaşından bağımsız kendi tarzını ortaya çıkarmak isteyen, rahat ama bir o kadar da şık olmak isteyen erkekler için ideal. Böyle bir markanın eksikliğini hissettim ve bunun için gençlerden oluşan bir ekip kurup tüm dünyanın içinde bulunduğu bu olumsuz şartlarda aralıksız koleksiyonlar hazırlayarak, üretmeye başladık. Türkiye'de beğenildiği kadar yurt dışında da çok güzel karşılandı. Tasarlamak, üretmek ve ihraç etmek ancak bu kadar güçlü bir ekiple mümkün olabilirdi. Boris Becker, tasarımı ve üretimi ile Türkiye'nin yüzde 100 yerli sermayeli markasıdır. Markamızın tüm dünyada tercih edilen bir Türk markası olduğunu görmek ticari olarak en büyük hedefimiz. Bu yolculukta istihdamdan ihracata, tasarımcılarımızdan üreticilerimize kadar her alanda Türkiye'ye değer katmak ve fayda sağlamak bu hedefin olmazsa olmazı.

Boris Becker tasarımlarına nerelerden ulaşabiliriz? Bizimle paylaşır mısınız?

Satış ekibi hem yurt dışı hem de yurt içinde bu güçlü markaya ait koleksiyonları tanıtma işini en iyi şekilde yapıyor. Avrupa'da Almanya, Belçika ve Benelüx ülkeleri ve İtalya, İspanya, Portekiz, Norveç ile ABD'de Kanada başta olmak üzere showroom'ları ile büyük bir satış ağına sahipler. İlk koleksiyonu Sonbahar-Kış 2020-2021 olan Boris Becker markası yüksek ihracat rakamları ve Brandroom, Brandy's gibi Türkiye'nin önde gelen perakende tekstil mağazalarında yerini aldı. MGS Group, Türkiye'nin ve dünyanın hızla gelişen e-ticaret, dijital pazarlama gibi sektörlerinde de Boris Becker için yatırım yapmış ve yeni jenerasyon satış kanallarına da hızlı ve güçlü bir giriş sağlamış durumda. Hem dünyada hem Türkiye'de önde gelen büyük e-ticaret kanallarının hemen hemen hepsinde Boris Becker karşınıza çıkıyor. Bu kanalların başında Türkiye'de Morhipo, Trendyol, Brandys ve Brandroom; yurt dışında ise Amazon, Zalonda, Otto gibi platformlar bulunuyor.

Son olarak markanız ve tasarımlarınızda dikkat ettiğiniz detaylar neler?

Zaman bu kadar kıymetliyken gün içinde giydiğimiz kıyafetler sürdürülebilir olmalı. MGS Group olarak, Boris Becker'i olgunlaştırıp, marka algısını yaratarak, pazarda da yerini bulmasını sağladık şimdi sıra yüzümüzü yeniliklere çevirmekte. Çok yakında yeni markamız olan Brooklyn ile yeni bir yolculuğa başlıyoruz. Ülkemizi ve ülkemizin genç tasarımcılarını tüm dünyaya tanıtacağımız bu ekiple güçlü adımlarla yolumuza devam ediyoruz.

Hayalleri Gerçeğe Dönüştürün: Make a Wish

EN ÇOK OKUNANLAR

Moda Dünyasında Oyuncu Değişiklikleri
Moda Dünyasında Oyuncu Değişiklikleri

Moda Dünyasında Oyuncu Değişiklikleri

6 dakika okunma süresi
Sonbaharın Yeni Trendi: Yeşil
Sonbaharın Yeni Trendi: Yeşil

Sonbaharın Yeni Trendi: Yeşil

1 dakika okunma süresi
Monan Mücevher'den 10. Yılına Özel Sergi
Monan Mücevher'den 10. Yılına Özel Sergi

Monan Mücevher'den 10. Yılına Özel Sergi

1 dakika okunma süresi
Doğu Ekspresi ile Yeni Keşifler
Doğu Ekspresi ile Yeni Keşifler

Doğu Ekspresi ile Yeni Keşifler

4 dakika okunma süresi
İstanbul'un Yeni Lüks Restoran Deneyimi: Bardot
İstanbul'un Yeni Lüks Restoran Deneyimi: Bardot

İstanbul'un Yeni Lüks Restoran Deneyimi: Bardot

4 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Lisa Resling-Halpern ve Kathryn Oskay ile Türk Tasarım Sergisi Üzerine
Lisa Resling-Halpern ve Kathryn Oskay ile Türk Tasarım Sergisi Üzerine

Lisa Resling-Halpern ve Kathryn Oskay ile Türk Tasarım Sergisi Üzerine

Çağatay Odabaş ve Esra Çevik İle "Işık. Gölge. Sahneler." Üzerine
Çağatay Odabaş ve Esra Çevik İle "Işık. Gölge. Sahneler." Üzerine

Çağatay Odabaş ve Esra Çevik İle "Işık. Gölge. Sahneler." Üzerine

Niş Lezzet Üssü: La Plage No: 14
Niş Lezzet Üssü: La Plage No: 14

Niş Lezzet Üssü: La Plage No: 14

METT Bodrum'da Şef Kyung Soo Moon'un Mutfak Sırları
METT Bodrum'da Şef Kyung Soo Moon'un Mutfak Sırları

METT Bodrum'da Şef Kyung Soo Moon'un Mutfak Sırları

“Frida Kahlo'nun Günlükleri” Sergisi Hakkında Merak Edilenler
“Frida Kahlo'nun Günlükleri” Sergisi Hakkında Merak Edilenler

“Frida Kahlo'nun Günlükleri” Sergisi Hakkında Merak Edilenler

Nicole Kidman'ın Oyunculuk Kariyeri Hakkında Bilmeniz Gerekenler
Nicole Kidman'ın Oyunculuk Kariyeri Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Nicole Kidman'ın Oyunculuk Kariyeri Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Aslı Gümüşel Hakkında Bilinmeyenler
Aslı Gümüşel Hakkında Bilinmeyenler

Aslı Gümüşel Hakkında Bilinmeyenler

Luigi Stinga ile İtalyan Mutfağı
Luigi Stinga ile İtalyan Mutfağı

Luigi Stinga ile İtalyan Mutfağı

Özge Özacar x Dior Beauty İş Birliği
Özge Özacar x Dior Beauty İş Birliği

Özge Özacar x Dior Beauty İş Birliği

Refik Anadol ve Rafet Fatih Özgür ile “Inner Portrait” Projesi Üzerine
Refik Anadol ve Rafet Fatih Özgür ile “Inner Portrait” Projesi Üzerine

Refik Anadol ve Rafet Fatih Özgür ile “Inner Portrait” Projesi Üzerine

Zehra Işık x Mert Aslan ile Yeni Koleksiyon Üzerine
Zehra Işık x Mert Aslan ile Yeni Koleksiyon Üzerine

Zehra Işık x Mert Aslan ile Yeni Koleksiyon Üzerine

Rabia Güreli ile Contemporary Istanbul Üzerine
Rabia Güreli ile Contemporary Istanbul Üzerine

Rabia Güreli ile Contemporary Istanbul Üzerine