Diğer gözlük markalarından ayrı bir konuma sahip Warby Parker, dünyanın en iyisi olmak yerine, dünya için en iyisi olmak üzerine çalışıyor. “İyi şirket” misyonuna sahip marka, gözlüklerini erişilebilir fiyatlar ile müşterilerine sunuyor. Sosyal sorumluluğun ön planda olduğu Warby Parker, “1+1” modeli ile hizmet veriyor. Yani bir gözlük aldığınızda bir gözlüğü de ihtiyacı olan bir kişiye hediye etmiş oluyorsunuz.
Justin Timberlake, sosyal bir amaç doğrultusunda şekillenen gözlük markası Warby Parker ile işbirliği yaparak kapsül koleksiyona imza attı. Sanatçının “Man of the Woods” albümündeki “Wave” şarkısından esinlenerek hazırladığı üç farklı güneş gözlüğünden elde edilen gelir St.Jude Çocuk Araştırma Hastanesine bağış yapılacak.