Röportaj: Lara MUTLU
Fotoğraflar: Mustafa NURDOĞDU
Styling: Ayça ELKAP
Saç: Burhan ÇILGIN
Makyaj: Ece KARAGÜLLE
Video: Onur ATICI
Styling asistanı: Tülin AVCI
Saç asistanı: Engin ÇAKMAK
Makyaj asistanı: Ceren ERÖZ
Catering için Ginger Patisserie & Catering’e teşekkür ederiz.
Pia ve Pelin’in Londra’da Central Saint Martins’de okurken başlayan arkadaşlıkları, bugün sıkı bir dostluğa ve iş ortaklığına dönüşmüş durumda. Markaları PSC de tıpkı arkadaşlıkları gibi doğal bir şekilde, kendi seyrinde oluşmuş. Onların, kendi dünyalarını yansıttıkları tişört tasarımlarıyla başlayan marka yolculukları şimdilerde dış giyimden aksesuara uzanan geniş bir ürün yelpazesi ile yoluna devam ediyor. Pia ve Pelin’e hem biz sorduk, hem de onlar birbirlerine sordu. İkiliyi daha yakından tanımaya ne dersiniz?
Londra’da okulda birbirinizi ilk gördüğünüzde ne düşündünüz?
Pelin: Arkadaş olacağımızı hemen anladım.
Pia: Pelin, pozitifliğiyle içimi açmıştı!
Tişört fikri ilk kimden çıktı?
Pelin: Yıllar önce bir vakfa destek amacıyla katıldığımız bir kermeste bizden tişört tasarımı yapmamız istenmişti. Aslında bu bizim ilk gerçek tişört tasarımı deneyimimizdi. Daha öncesinde de bu yönde fikirlerimiz vardı fakat bu projeye kadar hayata geçirme fırsatımız olmamıştı.
PSC adı nereden geldi?
Pia: PSC, markamızın orijinal ismi olan Pop.See.Cul’dan geliyor. Pop.See.Cul kelimesi ise kısa bir süre için 70’li yıllarda bir müzik dergisinin ismi olarak kullanılmış. PSC, popüler kültürden beslenen bir marka olduğu için ismi görür görmez sevdik.
Nedir size ilham veren?
Pia: Güncel olaylar, insanların ilgisini ve dikkatini çeken konular, klasik filmler, sanat... İlham alacak çok kaynağımız var ama her şeyden öte, ikimizin ruh hali koleksiyonun gidişatını belirliyor. Bu şekilde müşterilerimizle daha özel bir bağ kurduğumuzu düşünüyoruz.
Hanginiz, hangi konuda güçlüsünüz?
Pia: Pelin organize olmakta ve ekip yönetmekte çok iyi. Ayrıca ne istediğini bilip, ulaşan karakterlerden.
Pelin: Pia çok kreatif ve çok yetenekli. Çok ayrı bir gözü ve vizyonu var.
PSC’nin bir sonraki hedefi nedir?
Pelin: Yakın gelecekteki hedeflerimiz yurt dışında daha çok büyümek ve daha çok noktada satmak. Herkese ilham verecek ve herkesin yararına olacak projelerde yer almak. PSC’yi her anlamda herkes için bir iletişim diline çevirmek istiyoruz.
RÖPORTAJIN TAMAMI ALEM'DE!