İTALYAN TARZINA ÖVGÜ

14.03.2018 17:48:45

İtalyan modasına adını altını harflerle yazdıran Gianfranco Ferré ve Roberto Cavalli’nin ev koleksiyonları artık Türkiye’de de satılıyor. Jumbo Group CEO’su Moreno Brambilla’ya sorularımızı yönelttik.

Ayça BARUT TANMAN – [email protected]

Moda sahnesinin iki önemli ismi Roberto Cavalli ve Gianfranco Ferré’nin ev koleksiyonları artık Türkiye’de de dekorasyon tutkunlarıyla buluşuyor. Jumbo Group CEO’su Moreno Brambilla ile Ankara’da G Concept’de satılmaya başlanan koleksiyonlar ve İtalyan tarzı üzerine konuştuk.

Öncelikle sizi tanıyabilir miyiz?
İrade, azim ve coşku kişiliğimde öne çıkan özellikler. Ayrıca estetiğe olan tutkumun işime ve hayatıma her zaman yön verdiğini söyleyebilirim. Şunu da eklemeliyim doğuştan optimistim, her durumda pozitif tarafı ve fırsatları görmeyi başarırım.

Mobilya sektöründe kariyer yapmaya nasıl karar verdiniz?
Mobilya sektörünün mükemmellik seviyesine ulaştığı Brianza Tasarım Bölgesi’nde yetiştiğim için bu benim için son derece doğal bir seçim oldu. İtalyan el işçiliğinin beşiği olarak kabul edilen bu bölge ayrı zamanda yüksek kalitede tasarımlarıyla da dünya çapında üne sahip. Gençlik yıllarımda kuzenlerim Piero ve Antonio Munafò valizlerinde diğer şirketlerin mobilya kataloglarıyla geziyorlardı. 25 yaşındaydım ve kendi mobilyalarımızı pazarlamak üzere dünyayı dolaşmayı çok istiyordum. Böylelikle kendi tasarımımızı yapma süreci doğal bir süreçle şekillendi.

Jumbo Group’un hikayesini sizden dinleyebilir miyiz?
Hikaye benim klasik tarzda mobilyalar üreten ve satan Jumbo Collection’ı kurmamla başladı. Yıllar içinde müşterilerimizden gelen talep doğrultusunda modern ve daha yenilikçi, günümüzün yaşam tarzını yansıtan, moda ile tasarımı buluşturan koleksiyonlar da eklendi. 2012 yılında Roberto Cavalli Home Interiors’ın ve 2014’te de Gianfranco Ferré Home’un lisanlarını aldık. 2016 Mart ayında sanat ve tasarımı buluşturan JCP markası doğdu. 2017’de Etro ile yeni bir iş birliğine başladık. Jumbo yeni ev koleksiyonlarının prodüksiyonu ve dağıtımını üstlendi.

Jumbo Group’un DNA’sını nasıl tarif edersiniz?
Kalite arayışı, tasarım ve malzemelerde yenilikçi yaklaşım, İtalyan imalat sanayinin artistik potansiyellerini kullanma yeteneği ve el işçiliği… Bunlar Jumbo Group’un tüm markalarının uluslararası başarıya ulaşmasını sağlayan ana özellikleri. Tabii ki her markanın DNA’sında bazı belirgin özellikler de var. Jumbo Collection klasik tarzı yeniden yorumlayarak sanat, güzellik ve tecrübeyi bir araya getiren zarif ve zamansız koleksiyonlar sunuyor. Gianfranco Ferré Home, Roberto Cavalli Home Interiors ve Etro bizim moda markalarımız. Onların koleksiyonlarında modaevinin bazı öğeleri ele alınıyor ve gösterişli ev koleksiyonları için yeniden yorumlanıyor. JCP bizim tasarım markamız; sanat ve tasarım arasında multidisipliner yaklaşımı var ve farklı deneysel ifadeleri bir araya getiriyor.

PAYLAŞ