İTALYAN TARZINA ÖVGÜ

İtalyan modasına adını altını harflerle yazdıran Gianfranco Ferré ve Roberto Cavalli’nin ev koleksiyonları artık Türkiye’de de satılıyor. Jumbo Group CEO’su Moreno Brambilla’ya sorularımızı yönelttik.

ABONE OL
14 Mart 2018 Çarşamba 17:49 | Son Güncellenme:
4 dakika okunma süresi
İTALYAN TARZINA ÖVGÜ

Ayça BARUT TANMAN – [email protected]

Moda sahnesinin iki önemli ismi Roberto Cavalli ve Gianfranco Ferré’nin ev koleksiyonları artık Türkiye’de de dekorasyon tutkunlarıyla buluşuyor. Jumbo Group CEO’su Moreno Brambilla ile Ankara’da G Concept’de satılmaya başlanan koleksiyonlar ve İtalyan tarzı üzerine konuştuk.

Öncelikle sizi tanıyabilir miyiz?
İrade, azim ve coşku kişiliğimde öne çıkan özellikler. Ayrıca estetiğe olan tutkumun işime ve hayatıma her zaman yön verdiğini söyleyebilirim. Şunu da eklemeliyim doğuştan optimistim, her durumda pozitif tarafı ve fırsatları görmeyi başarırım.

Mobilya sektöründe kariyer yapmaya nasıl karar verdiniz?
Mobilya sektörünün mükemmellik seviyesine ulaştığı Brianza Tasarım Bölgesi’nde yetiştiğim için bu benim için son derece doğal bir seçim oldu. İtalyan el işçiliğinin beşiği olarak kabul edilen bu bölge ayrı zamanda yüksek kalitede tasarımlarıyla da dünya çapında üne sahip. Gençlik yıllarımda kuzenlerim Piero ve Antonio Munafò valizlerinde diğer şirketlerin mobilya kataloglarıyla geziyorlardı. 25 yaşındaydım ve kendi mobilyalarımızı pazarlamak üzere dünyayı dolaşmayı çok istiyordum. Böylelikle kendi tasarımımızı yapma süreci doğal bir süreçle şekillendi.

Jumbo Group’un hikayesini sizden dinleyebilir miyiz?
Hikaye benim klasik tarzda mobilyalar üreten ve satan Jumbo Collection’ı kurmamla başladı. Yıllar içinde müşterilerimizden gelen talep doğrultusunda modern ve daha yenilikçi, günümüzün yaşam tarzını yansıtan, moda ile tasarımı buluşturan koleksiyonlar da eklendi. 2012 yılında Roberto Cavalli Home Interiors’ın ve 2014’te de Gianfranco Ferré Home’un lisanlarını aldık. 2016 Mart ayında sanat ve tasarımı buluşturan JCP markası doğdu. 2017’de Etro ile yeni bir iş birliğine başladık. Jumbo yeni ev koleksiyonlarının prodüksiyonu ve dağıtımını üstlendi.

Jumbo Group’un DNA’sını nasıl tarif edersiniz?
Kalite arayışı, tasarım ve malzemelerde yenilikçi yaklaşım, İtalyan imalat sanayinin artistik potansiyellerini kullanma yeteneği ve el işçiliği… Bunlar Jumbo Group’un tüm markalarının uluslararası başarıya ulaşmasını sağlayan ana özellikleri. Tabii ki her markanın DNA’sında bazı belirgin özellikler de var. Jumbo Collection klasik tarzı yeniden yorumlayarak sanat, güzellik ve tecrübeyi bir araya getiren zarif ve zamansız koleksiyonlar sunuyor. Gianfranco Ferré Home, Roberto Cavalli Home Interiors ve Etro bizim moda markalarımız. Onların koleksiyonlarında modaevinin bazı öğeleri ele alınıyor ve gösterişli ev koleksiyonları için yeniden yorumlanıyor. JCP bizim tasarım markamız; sanat ve tasarım arasında multidisipliner yaklaşımı var ve farklı deneysel ifadeleri bir araya getiriyor.

EN ÇOK OKUNANLAR

Merve Tüfekçi Emre'nin İlk Sergisi
Merve Tüfekçi Emre'nin İlk Sergisi

Merve Tüfekçi Emre'nin İlk Sergisi

1 dakika okunma süresi
Tohum Otizm Vakfı'ndan 2025'e Umut Dolu Başlangıç
Tohum Otizm Vakfı'ndan 2025'e Umut Dolu Başlangıç

Tohum Otizm Vakfı'ndan 2025'e Umut Dolu Başlangıç

1 dakika okunma süresi
Cesur, Özgün, Yaratıcı Takının Yeni Adresi: shopi go
Cesur, Özgün, Yaratıcı Takının Yeni Adresi: shopi go

Cesur, Özgün, Yaratıcı Takının Yeni Adresi: shopi go

3 dakika okunma süresi
Kesintisiz Mobilite için Yeni Adım
Kesintisiz Mobilite için Yeni Adım

Kesintisiz Mobilite için Yeni Adım

2 dakika okunma süresi
Cupra City Garage 10. Lokasyonuyla İstanbul'da
Cupra City Garage 10. Lokasyonuyla İstanbul'da

Cupra City Garage 10. Lokasyonuyla İstanbul'da

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Benan Terzioğlu'nun Yeni Yıl Dilekleri
Benan Terzioğlu'nun Yeni Yıl Dilekleri

Benan Terzioğlu'nun Yeni Yıl Dilekleri

Reto Moser: "Lüks, Konfor Değil, Deneyimdir"
Reto Moser: "Lüks, Konfor Değil, Deneyimdir"

Reto Moser: "Lüks, Konfor Değil, Deneyimdir"

“Frida Kahlo'nun Günlükleri” Sergisi Hakkında Merak Edilenler
“Frida Kahlo'nun Günlükleri” Sergisi Hakkında Merak Edilenler

“Frida Kahlo'nun Günlükleri” Sergisi Hakkında Merak Edilenler

Genç Oyuncuların Yeni Yıl Mesajları
Genç Oyuncuların Yeni Yıl Mesajları

Genç Oyuncuların Yeni Yıl Mesajları

Pozitif Enerjisiyle Parlayan Sinem Kobal ile 2025'e İlham Dolu Bir Başlangıç
Pozitif Enerjisiyle Parlayan Sinem Kobal ile 2025'e İlham Dolu Bir Başlangıç

Pozitif Enerjisiyle Parlayan Sinem Kobal ile 2025'e İlham Dolu Bir Başlangıç

Ege Özyeğin'in Yeni Yıl Dilekleri
Ege Özyeğin'in Yeni Yıl Dilekleri

Ege Özyeğin'in Yeni Yıl Dilekleri

Begüm Kıroğlu'nun Yeni Yıl Dilekleri
Begüm Kıroğlu'nun Yeni Yıl Dilekleri

Begüm Kıroğlu'nun Yeni Yıl Dilekleri

Geçmişten Günümüze Ardan Özmenoğlu'nun Sanat Yolculuğu
Geçmişten Günümüze Ardan Özmenoğlu'nun Sanat Yolculuğu

Geçmişten Günümüze Ardan Özmenoğlu'nun Sanat Yolculuğu

Estée Lauder Şirketleri'nin "Pembe Kurdele" Hareketi
Estée Lauder Şirketleri'nin "Pembe Kurdele" Hareketi

Estée Lauder Şirketleri'nin "Pembe Kurdele" Hareketi

Buse Terim'in Yeni Yıl Dilekleri
Buse Terim'in Yeni Yıl Dilekleri

Buse Terim'in Yeni Yıl Dilekleri

Sinem Ekşioğlu'ndan 2025'e İlham Veren Masa Set Up'ları
Sinem Ekşioğlu'ndan 2025'e İlham Veren Masa Set Up'ları

Sinem Ekşioğlu'ndan 2025'e İlham Veren Masa Set Up'ları

Pamela Harper ile Halcyon Days Üzerine
Pamela Harper ile Halcyon Days Üzerine

Pamela Harper ile Halcyon Days Üzerine