Yılbaşına yeni bir açıdan bakıp hayatın her alanındaki güzellikleri ve cazibeyi kucaklayan "I Believe in Wonder" kampanyasının mimari Bulgari, rotasını köklerinin başlangıcı Roma'ya çeviriyor. Roma'da çekilen kampanya, mucizeleri kucaklamaya, dünyanın beklenmedik güzelliklerini doyasıya yaşamaya ve bu ruhu paylaşıp başkalarına da ilham vermeye davet ediyor. Kampanya, bizi sezonun sihirli havasının keyfini çıkarmaya, her gün başımıza gelebilecek mucizeleri deneyimlemeye davet eden ışıltılı ateşböceklerinin bir vizyonu olarak ifade ediliyor. Bu ışıltılı ikonlar yıldızlı bir gecede gökyüzüne bakmaktan ateşböceklerini izlemeye kadar evrenin gizemlerini bir ışık damlasında yakalayarak bizi her günün sihirli anlarla dolu olduğu çocukluğumuza götürüyor. Yıldızlar da tıpkı pırlantalar ve değerli taşlar gibi doğanın ihtişamını ve yüceliğini hissettiren unsurları çağrıştırıyor.
Bulgari de yılbaşı sezonunda yaşatacağı mağaza deneyimi için bu fikirden ilham aldı. Kasım ayından itibaren Bulgari butiklerini ziyaret edenler dünya çapında sadece seçili lokasyonlarda sunulan özel Instagram artırılmış gerçeklik deneyimiyle Bulgari sihrini yaşayabilecek. Kişiler söz konusu Bulgari mağazalarında bulunan kare kodu okutarak mucizelerle dolu bir sahneye erişecek. İnteraktif deneyim, ekranı parlak hediyelerle doldurarak gerçekliği artıracak. Hediyeler, üstlerine tıklandığında Bulgari ile başlayan büyüleyici bir yılbaşı havası yaratmak için ateşböceklerine dönüşecekler.