Kapsayıcı vizyonuyla güzelliğin her halini kutlayan, Sephora bir ilke imza atarak dünyadaki 35 pazarında ilk kez tek bir marka konumlaması oluşturuyor ve buna bağlı olarak vizyonunu şu sözlerle özetliyor: "We belong to something beautiful" Güzellik topluluğuna ilham verme rolünün bir kez daha altını çizen Sephora Global Başkanı ve CEO'su Guillaume Motte, "Bu mesajı global olarak benimseyerek, benzersiz güzellik vizyonumuzu ama aynı zamanda, sınırsız ve engelleri olmayan kucaklayıcı bir topluluğa ait oluşumuzu vurguluyoruz. Sadakat programımızın dünya çapında 180 milyon üyesi, yüzlerce marka ortağımız ve 50.000 çalışanımıza, özetle topluluğumuzu oluşturan milyonlarca güzellik tutkununa ilham vermek istiyoruz." diyor.
Kadınlardan Oluşan Bir Kampanya Ekibi
"İlk olarak 2019'da Kuzey Amerika'da lanse edilen "We Belong To Something Beautiful", bir marka mesajından çok daha fazlası haline geldi. Mağaza deneyimimizi dönüştürmekten ürün yelpazemizi genişletmeye birçok aksiyonun ilham kaynağı oldu. Her kültürün kendine özgü nüansları olsa da, kapsayıcılığın evrensel bir kavram olduğuna inanıyoruz. Şimdi bu hedefimizi tüm dünyada gerçekleştirmek için kendimize meydan okuyoruz."diye ekliyor Sephora Global CMO'su Deborah Yeh. Kadınlardan oluşan bir ekip ile hayata geçirilen "We belong to something beautiful" kutlaması kapsamında, Avrupa'daki 400 Sephora mağazası lansmana ev sahipliği yapıyor. Rare Beauty markası ile kozmetik sektörüne atılan Selena Gomez de kapsayıcılık ve özgüven gibi güçlü kavramları destekleyen kampanyaya destek veriyor.