Vans, kendini yaratıcı bir şekilde keşfetmeye odaklanan yepyeni küresel kampanyası "This is Off The Wall" ile bireyselliğin güzelliğini ve özgünlük ruhunu vurgulamak için aksiyon sporu yapan küresel sporcular, müzisyenler ve sanatçılarla iş birliği yapıyor.
2023 yılı kampanyasında Vans, en sevilen marka elçilerinin özgün benliklerini bulma yolculuğundaki bakış açısıyla bireyselliği ve kendini keşfetmeyi kutlamaya devam ediyor. Büyüleyici, ilgi çekici biçimde karışık görseller ve cesur renk şemaları ile desteklenen kampanya, kendini keşfetme yoluna çıkan yeni nesil yaratıcı gezginleri güçlendirmeyi amaçlıyor.
Vans, aralarında Little Simz, Beatrice Domond, Felipe Nunes, Irene Kim, Cocona Hiraka, Arthur Bray ve Salome Agbaroji'nin de bulunduğu markanın en tutkulu ve kapsayıcı marka elçileri ve kreatiflerinden bazılarının kendine özgü tarzlarını öne çıkarıyor. Aralarında trend belirleyiciler, aksiyon sporları yapan küresel sporcular ve müzisyenler olan bu yaratıcı gezginler kültürü ileriye taşırken, kendilerinde, ilişkilerinde ve dünyada özgünlük arıyor. Onlar, bir anlık bir geçişten daha fazlasını, toplulukları için tutkulu bir temsiliyet ve nesillerinin parlak geleceğine akıllıca bir bakış sunuyor.
"This is Off The Wall" kampanyasının küresel lansmanına paralel olarak, klasik Old Skool modelinin yenilenmiş hali olan Vans Knu Skool geliyor. Vans, 90'lardan ilham alan popüler bir kaykay ayakkabısının yeni bir yorumu olan Knu Skool modelini öne çıkarıyor. Geçmişten ilham alan ve bugün için üretilen, 90'ların alçak üstlerinin bu modern yorumu, dayanıklı süet dış kısım, Vans'ın imza kauçuk waffle dış tabanı ve yeniden tasarlanan elmas pahlı Sidestripe ile güçleniyor.