Dijital moda markası Knitology, sakin, minimal çizgilerdeki tasarımlardan oluşan "Sensation" ve sportif çizgilerin olduğu ve logonun daha baskın ele alındığı tasarımlardan oluşan "Generation" adını verdiği iki ana koleksiyonla karşımıza çıkıyor.
İçe dönüşü ve bunun kendiyle olan bağlantısını irdeleyen Sensation koleksiyonunda multi-layer stiller göze çarpıyor. Kendi kabuğuna çekilen Yanes (Sensation koleksiyonunun avatarı) sınırlarının sınırsızlığını keşfederken köklerini, duygularının uzantılarını, bağlantılarının farkına varıyor.
Dört line'dan oluşan koleksiyonda her line için baskın bir renk dikkat çekiyor. İlk line için markanın rengi olan Türk denizi mavisi bütün tasarım ve detaylarda kendini hissettiriyor. Siyah ve beyaz ile kombinlenen Türk denizi mavisi, saten kumaşlarda, parlak, dik tuşeli trikolarda, sade silüetler ve fütürist detaylarla karşımıza çıkıyor.
2. Line'da ise Türk denizi mavisi yerini Sensation koleksiyonunun vazgeçilmezi olan bir diğer renk olan laciverte bırakıyor. Lacivert ile yaratılan detaylar, sezonun trendi farklı formlardaki puffer'larda karşımıza çıkıyor. Lacivert bu line içerisinde beyaz ile kombinlenirken koleksiyon akışına ferah ve zamansız bir hava katıyor.
Haki rengi ise koleksiyonun 3. line'nına adapte ediliyor. Bej, siyah, ekru renkleriyle gördüğümüz haki, Vanize örgülü trikolarda detay olarak rugan dış giyimlerde bu kış Knitology Society kombinleriyle tanışıyor.
Sensation koleksiyonunun son line'ı olan bordo line'da ise siyah ve bejle karşılaşıyoruz. Bordoyu rugan ve vanize örgülerde görüyoruz.
Generation koleksiyonunda arheZ (Generation koleksiyonunun avatarı), siber ormanlarda dolaşıp özgürlüğünün tadına varırken deneysel duyguların içerisine derin dalış yapıyor. Kendini keşfetmeyi Yanes'den daha farklı deneyimleyen arheZ, bazı duygularına yabancılaştığını, birçoğunun kenar köşelerinde gezerek fark ediyor.
Sensation gibi dört line'dan oluşan koleksiyonun ilk line'ı yine Türk denizi mavisi ile hayat buluyor. Fakat burada arheZ'in getirdiği daha farklı, daha fütürist imaj, Ecem Dilan Köse tarafından AI Engine ile tasarlanmış desenli ürünler ile real time dünyaya uyarlanıyor. Bu tasarımların yanı sıra bütün siyah parçalarda Türk denizi mavisi detaylar ile daha grafik bir stil yaratılıyor.
2. Line'da siyah ve beyazın grafikle harmanlanması dikkat çekiyor. Activewear, sportswear imajının modern ve fütürist dünyaya nasıl aktarılacağının bir ön gösterimi tadında olan bu line'da rayon iplikler, teknik kumaşlar, poplinler ve gabardinlerle daha genç, daha keskin bir yöne gidiliyor.
3. Line'da dijitalliğin renk paletinde bayrak taşıyan renklerden biri olan mint ile karşılaşıyoruz. Mint, triko parçalarla koleksiyonun en sportif ögelerine hayat veriyor. Markanın imza tasarımlarındaki diğer ürün grubundan biri olan t-shirtler için hazırlanmış kapsül koleksiyon da çoğunlukla line 3'te karşımıza çıkıyor.
Son olarak 4. line'da ise sezonun hit renklerinden biri olan Elemental Blue!, gelecek dünyanın referans renklerinden biri olarak görülen bu mavi tonunu yine son derece siber görünümlerle fiziksel dünyaya taşınıyor. Örme kumaşlarla hazırlanmış line'a ton-in-ton teknik kumaşlar eşlik ediyor.