Güzellik dünyası, teknolojinin de gücüyle yoluna özgün projelerle devam ediyor. Kozmetik pazarının önemli oyuncularından biri olan Elidor da, yeni "Beauty House" projesiyle öne çıktı. Ahmet Çoban Garage Hair ekibinin Elidor ürünleri ile ziyaretçilere sunduğu saç bakım uygulamalarının yanı sıra Xtopia tarafından yaratılan "Piksel Ayna!" deneyimi, 4-12 Haziran tarihleri arasında ziyaretçilerle buluştu. Saçlarına ve kendilerine bakmayı sevenlerin başrolde olduğu dijital deneyimlerin ve enstalasyonların odağında, ekranların artık günümüzün aynaları olarak görülmesi hikayeleştirildi. Hibrit deneyim alanı ile misafirlerini ağırlayan projeyi, Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Güzellik & Sağlık Lideri Natali Kasap anlattı.
Oldukça özgün bir proje olan Elidor Beauty House'un hedefindeki deneyim yolculuğunu Natali Kasap şu şekilde özetliyor: "Elidor dünyada 70, Türkiye'de ise 50 yılı aşkın bir deneyime sahip. Saç güzelliği ve bakımı konusunda kategorinin gelişimine olduğu kadar güzellik kültürünün gelişimine de önemli katkılarımız var. Bu yaklaşımdan izler taşıyan Elidor Beauty House'u hem saç bakımı konusunda bilgilerimizi paylaşmak ve ziyaretçilerimizi ürünlerimizle buluşturmak hem de güzellik kültürünün güncel kodlarına yönelik deneyimler sunmak için açtık. Sadece beş duyuya değil duygulara da hitap eden, yeni fikirlere ilham veren hem fiziken bir araya gelinen hem de dijital platformlarda paylaşılan bir deneyim kurgusu yarattık. Elidor markasının zihninde ve kalbinde gezinen bir yolculuk var burada."
Peki konunun temelini yansıtan "Piksel Ayna" ile anlatılmak istenen ne? Kasap; "Konseptimizin ilham cümlesi 'Piksel Ayna'. Aslında Piksel Ayna 'ekran' demek. Çünkü tarih boyunca yansımamızın peşindeydik. Şimdi aynalardan ekranlara geçiyoruz. Elidor Beauty House'ta bizi bize, bizi herkese ve dünyayı bize gösteren ekranlara dair saçın başrolde olduğu hikayeler anlattık" diyerek konuyu özetliyor.
Saçlar, en değerli aksesuarlarımız. Bu nedenle kadınlar için saçların yeri özel ve değeri farklı. "Saç bakımı ve güzelliği salt fiziksel bir ihtiyacın karşılanmasından ibaret değil. Saç tipleri, bakım ihtiyaçları, formları, renkleri, stilleri birbirinden farklı olsa da kadınların saçları ile kurduğu bağın ortak ve duygusal bir yanı var. Elidor bu duygusal bağı çok önemsiyor" diyen Natali Kasap, yeni deneyim alanlarının çerçevesini ise şu şekilde belirtiyor: "Tüketiciler güzellik dünyasının sunduğu sayısız vaatler ve sonsuz görünen seçenekler arasında bazen bunalmış ya da kaybolmuş hissedebiliyor. Bu noktada; otantik ve şeffaf markaları, zamanları ve ekonomik kaynaklarına karşılık etkili olan ulaşılabilir ürünleri, değerlerini paylaşan şirketleri ve son olarak da özgün deneyimleri tercih ediyorlar. Yeni teknolojiler ve zamanın ruhunu yansıtan Elidor Beauty House'ta yansımamız ve saçlarımızla olan ilişkimizi dokuz farklı deneyim alanında anlattık."