İtalyan modaevi Prada, güzellik dünyasına giriş yapıyor. Moda sektörünün en köklü markalarından Prada, yakın zamanda piyasaya sürdüğü parfümünden sonra, portfolyosuna cilt bakım ve makyaj koleksiyonunu da ekleyerek güzellik sektörüne adım atıyor. 1 Ağustos itibariyle prada-beauty.com ve prada.com web siteleri üzerinden satışa sunulacak cilt bakım ve makyaj koleksiyonu, 18 Ağustos'tan itibaren Londra'daki Harrods ve Selfridges'ta piyasaya sürülecek. Ekim ayında Almanya'da Münih, Frankfurt ve Düsseldorf; Roma'da ise Rinascente'de satışa sunulacak Prada cilt bakım ve makyaj koleksiyonunun, ABD perakende lansmanının Ocak 2024'te yapılması bekleniyor.
L'Oréal Luxe başkanı Cyril Chapuy, L'Oréal Luxe ile lisans ortaklığına sahip olan Prada'nın cilt bakım ve makyaj koleksiyonuyla ilgili olarak, "2022 yılında markanın kadın kokuları arasındaki liderliğini yeniden sağlayan Prada Paradoxe lansmanından sonra modaevi, markayı güzellik sektöründe zirveye taşıyacak yeni bir sayfa açıyor" diyor. Prada ortak kreatif direktörleri Miuccia Prada ve Raf Simons ise ortak açıklamasında şu sözlere yer veriyor: "Geçmişin tüm klişelerini terk ediyoruz. Günümüzde güzelliğin; kişinin kişiliğinin, özgürlüğünün ve özgüveninin temsili olduğuna inanıyoruz."
Cilt bakım ve makyaj koleksiyonu için küresel makyaj sanatçıları Lynsey Alexander ve Inès Marzat ile üç yıl boyunca çalışan Prada'nın portfolyosunda; altı adet dört renkli göz paleti, yapay zeka kullanılarak geliştirilen 33 tona sahip fondöten ve 26 farklı tonda ruj yer alıyor.