‘Cilt Sorunlarının Yaşam Kalitesi Üzerindeki Etkisi’ hakkında farkındalık çağrısı başlatan La Roche-Posay, 24 Kasım’da 5000'den fazla konuk, gazeteci, influencer, dermatolog ve 60'tan fazla ülkeden hastanın katılımıyla DermLive isimli bir dijital etkinlik gerçekleştirdi. La-Roche-Posay’ın ilk uluslararası dijital etkinliği olan DermLive’da, akne, egzama ve kanser gibi sorunların yanı sıra pandemi ve maske kullanımı sonrası cilt rahatsızlıkları ve bu rahatsızlıkların getirdiği psikolojik etkiler konuşuldu. #CildinGörünendenFazlası etiketiyle yola çıkan, DermLive etkinliği ile farkındalık kampanyası başlatan La Roche-Posay, bilinç oluşturmak için herkesi sesini yükseltmeye çağırarak cilt sorunları nedeniyle kimsenin psikolojik açıdan acı çekmemesi gerektiği mesajını verdi.