Otomobil dünyasında yeni yılda farklı heyecanlar yaşanıyor. Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Jaguar; otomotiv, modern lüks ve sanat dünyasında yeni bir dönemi başlatıyor. Jaguar'ın coşkulu tasarımının ilk fiziksel gösterimi ABD'de Miami Art Week kapsamında sergilenecek.
Kökleri özgünlüğe dayanan ve kurucusu Sir William Lyons'un ifadesiyle, "Benzeri olmayan" Jaguar'ın, tamamen yeniden tasarlanmış marka kimliği duyuruldu. Yeni modelin felsefesi "Coşkulu Modernizm" olarak tanımlanıyor. Yeni modelin modern, enerji dolu ruhunu temsil eden değişimler logo ve marka kimliğinden renklerine kadar, cesur ve sanatsal atılımları içeriyor.
Jaguar'ın Kreatif Direktörü, Baş Tasarımcısı Profesör Gerry McGovern, "Yeni model 'Coşkulu Modernizm' bakış açısıyla yeniden tanımlanmış bir marka. Her temas noktasında yaratıcı, cesur ve sanatsal. Benzersiz ve korkusuz. Bu, markanın özünü yeniden yakalayan, onu, çağdaş kitlesiyle bir zamanlar çok sevilen değerlere geri döndüren yepyeni bir imaj" cümleleriyle yeni tasarımı anlatıyor.
Canlı renkler, Jaguar'ın yeni marka kimliğinin temelini oluşturuyor ve markanın değerleri ile sanata olan bağlılığını yansıtıyor. Yeni model ressamın paletinden ilham alarak sarı, kırmızı ve mavi ile şekillenirken; bu renkler, sanatın gücüyle Jaguar'ın estetik vizyonunu ortaya koyuyor.