Başarılı bir kariyerin ardından “Ben Marka Olsam” kitabını kaleme alan Didem Moralıoğlu, okurlarla paylaştıklarını on beş yıllık birikim ve deneyimin, kalpten gelen bir yansıması olarak tanımlıyor. Yazar kitapta, satacak bir ürünü veya hizmeti olan herkes için yol gösterici önerilerini paylaşıyor. İş dünyasının başarılı ismi, pazarlama ve marka danışmanı ve yazar Didem Moralıoğlu, Epsilon Yayınevi’nden çıkan “Ben Marka Olsam” isimli kitabında, markalaşma ve pazarlama sürecindeki zorlu yolculuğu başarıyla tamamlamak için neler yapılması gerektiğini anlatıyor, yapılan doğrulara, yanlışlara dikkat çekiyor. “İş ve özel hayatınızda başarılı olmanın temeli kendinizi nasıl hissettiğiniz ve karşınızdakine bunu nasıl hissettirdiğinizle alakalıdır” diyen Didem Moralıoğlu, başarılı olma yolunun, kendinizin değerli olduğunu keşfetmekten geçtiğini söylüyor...Bunun için kendinizi hangi ortamda olursa olsun, marka olarak görün ve marka olmanın adımlarını “Ben Marka Olsam “kitabıyla sırasıyla takip edin… “Ben Marka Olsam” kitabında yer alan marka olmak ile ilgili kurgular, okurun toplumda bir yer edinmesini amaçlıyor.