"Victoria's Secret: Angels and Demons" Belgeselinin Konusu Nedir?
14 Temmuz'da Hulu'da yayınlanacak "Victoria's Secret: Angels and Demons" belgeseli hakkında detaylar belli oldu. İlk olarak "The Rise and Fall of Victoria's Secret" ismiyle yayınlanacak olan ve daha sonra adı değiştirilen belgesel, dönemin CEO'su Les Wexner'ın yükselişlerini ve tökezlemelerini mercek altına alırken; Jeffrey Epstein ile olan ilişkisine de değinecek.
Üç bölümden oluşacak "Victoria's Secret: Angels and Demons" belgeselinde markanın milyon dolarlık bir moda imparatorluğundan adım adım çöküşe geçmesi incelenecek. İkonik şovları ve modelleri, Pink markasıyla genç kuşaklara yayılması, sadece iç çamaşırı değil kozmetik alanındaki başarısı belgeselin ana temaları arasında yer alıyor. 2000'li yılların başlangıcından sonuna kadar yaşadığı evrimleşmeler, yükselişten çöküşe geçiş, değişen dünyaya adapte olamaması ve en önemlisi Wexner ve Epstein hakkında çıkan iddiaların milyon dolarlık marka imajını nasıl sildiği tüm detaylarıyla anlatılacak. "Victoria's Secret: Angels and Demons" belgeseli Valentino: The Last Emperor" ve "Studio 54" belgesellerine imzasını atan Matt Tyrnauer tarafından yaratıldı.
Victoria's Secret'ın Tarihine Yakın Bakış
2000'li yıllardan 2010'ların sonuna kadar iç çamaşırı pazarına hakim olan Victoria's Secret; 1995 yılında yaptığı defilesiyle yıllar sürecek bir geleneği başlatmıştı.
Dünyanın en çok izlenen Victoria's Secret'ın ikonik şovlarında yürüyen modeller de marka ile özdeşleşerek 'melek' unvanını kazanmıştı. 90'lı ve 2000'li yılların başında markanın melekleri arasında yer alan Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Gisele Bündchen, Heidi Klum, Naomi Campbell zamanla yerini yeni nesil modellere Elsa Hosk, Taylor Hill, Kendall Jenner, Bella ve Gigi Hadid'e bırakmıştı.
Ancak Victoria's Secret rüyası 2019 yılında şok bir kararla son bulmuştu. Victoria's Secret sektörde yükselen aktivist düşünceleri ve Les Wexner hakkında çıkan iddiaları daha fazla göz ardı edemedi ve marka stratejisini baştan sona yenileme kararı aldı.
İlk olarak işe marka ile özdeşleştirilen, kusursuz vücut ölçülerine sahip 'melek' lakaplı modellerine veda ederek başladı. Hollywood'da yükselen #metoo hareketinin, 'body positivity' ile artan çeşitlilik ve kadın bedenine dair doğallıklar konusunda yargılayıcı bir tavrı kenara bırakma fikrinin ve Rihanna'nın Savage x Fenty ile farklı beden ölçülerine ve ten rengine sahip modelleri kucaklayan şovunun; Victoria's Secret'a bu kararı verdirme konusunda oldukça etkili olduğu bilinen gerçekler arasındaydı.
Fotoğraflar: Getty