SOPHIE TURNER VE LOUIS VUITTON'DAN ANLAMLI İŞ BİRLİĞİ

02.01.2019 17:12:34

Tehlike altındaki çocukların hayatına dokunabilmeyi ve onların potansiyelini açığa çıkarabilmeyi misyon edinen Louis Vuitton, Sophie Turner’ın tasarladığı yeni Silver Lockit bilekliğinden elde ettiği gelirin bir kısmını UNICEF’e bağışlıyor.

Berin SOMAY – [email protected]

Değerlerini nesilden nesile aktaran saygın bir aile şirketi olarak, çocukların dünyanın geleceği olduğuna inanan ve onlara destek olmayı misyon edinen Louis Vuitton, yıllardır ihtiyaç sahibi çocuklara yardım eli uzatıyor. Güçlü duruşunu sadece moda dünyasında değil, sosyal sorumluluk alanında da farkındalık yaratmak için sergileyen marka, yürüttüğü kampanyalarla UNICEF’e katkıda bulunuyor. 

Silver Lockit’in değişen misyonu
Daha önce başlattığı #MAKEAPROMISE kampanyasının devamı kapsamında bu kez Game of Thrones’un Sansa’sı İngiliz aktris Sophie Turner ile iş birliği yapan Louis Vuitton, Turner’ın tasarladığı yeni Silver Lockit bilekliği Dünya Çocuk Hakları Günü olarak kutlanan 20 Kasım’da satışa sundu. 1890 yılında Georges Vuitton’un, müşterilerinin en değerli eşyalarını korumak için icat ettiği kilitten esinlenilerek tasarlanan Silver Lockit, zor durumda olan savunmasız çocukların korunmasını ve onlara yardım etmek üzere kişinin verdiği sözü de sembolize ediyor. Sophie Turner’ın şans kavramından yola çıkarak tasarladığı kırmızı-beyaz iplerle örülmüş kordona sahip bileklik ise, ünlü yıldızın son dövmesi olan tavşan illüstrasyonunu taşıyan dairesel bir ‘charm’la dikkat çekiyor. 

Şans getiren bileklik
Bu özel bilekliği, fona bağış yapan kişinin şansını her daim yanında taşıması için tasarladığını belirten Turner, bilekliğin kordonundaki kırmızı rengin Çin kültüründe uğur getiren renk olarak kabul edildiğini vurguluyor. Kordonun bir diğer rengi saf beyazla ‘charm’da yer alan tavşana atıfta bulunan Turner, beyaz tavşan ve tavşan patisinin dünya üzerindeki pek çok noktada uğur getirdiği inancına dikkat çekiyor. Dünyanın dört bir yanından insanları böylesine önemli bir amaç uğruna bir araya getirmek için Louis Vuitton ve UNICEF’ten daha iyi bir ikili düşünemeyen Sophie Turner, “Louis Vuitton’un her ürününde seyahat tutkusunun izleri var ve UNICEF de tüm dünyada çocuk hakları için tutkuyla çalışıyor” diye ekliyor.  

İki yılda rekor bağış
Silver Lockit’in 2016 yılındaki lansmanından bu yana, Louis Vuitton aracılığıyla yapılan UNICEF bağışları beş milyon doları aştı. Bu sayede Bangladeş hükümeti, 900.000 çocuk ve yetişkine kolera aşısı yaptı ve yetersiz beslenmeden kaynaklı risk altında bulunan 263.000 çocuğun hayatı kurtarıldı. Siz de bir bileklik satın alarak, UNICEF’e katkıda bulunabilir ve korunmaya muhtaç çocuklara yardım edebilirsiniz. Louisvuitton.com ile dünya çapındaki 160 Louis Vuitton mağazasından ulaşılabileceğiniz Sophie Turner tasarımı her Silver Lockit bilekliğin satışından elde edilen gelirin 100€’luk tutarı UNICEF’e bağışlanacak.

PAYLAŞ