2/96
Superbrands Türkiye Temsilcileri Dilek Koç ve Gürkan Kınacı gecenin açılış konuşmasında; “Organizasyonumuzu, yerel ve uluslararası marka ayrımı yapmadan her ülkede pazarda yer alan tüm markalarla gerçekleştiriyoruz. Türkiye’nin önde gelen markalarla ilişkili sivil toplum kuruluşlarının başkanlarından oluşan seçici kurulumuz, titiz bir çalışma sonucunda markaları puanladı. Bu puanlama sonrası Nielsen araştırma şirketi ile işbirliği yapılarak, markalar halk tarafından değerlendirildi. Türkiye’deki tüketicinin marka algısının, genel olarak gelişmiş ülkelerdeki marka algılaması ile benzer özellikler taşıdığını ve gözlemlenen verilere dayanarak, yerel markaların da en az uluslararası markalar kadar güçlü olduklarını söyleyebiliriz” diye konuştular. Superbrands Türkiye Temsilcileri Dilek Koç ve Gürkan Kınacı sözlerine şöyle devam ettiler: “2005 yılından bu yana Türkiye’de gerçekleştirilen Superbrands, markalaşma konusunda sürdürülebilirliğin önemini de gösteriyor. Akbank, Pınar, Kurukahveci Mehmet Efendi gibi markalar, 2005 yılından bu yana süper marka listesinde yer alarak, tüketici algısındaki marka değerini daha da güçlendirerek yollarına devam ediyorlar. Bizler Superbrands Türkiye olarak, organizasyonumuzda yer alan markalara gerçekleştirdikleri bütün çalışmalar için teşekkür ediyoruz.” / Metin ERDOĞAN