6/14
EMEK SARAN
İş dünyasının tarihi krizlerini, başarıyla yöneten bir isim olan Sani Şener tecrübelerini katılımcılarla paylaştı. Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı Türkçe “Yıkılıyoooo!” başlıklı renkli sunumda, iş dünyasına “Türkçemize sahip çıkalım” çağrısı yapıldı.
Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük, “Yeni Dinamik: Pazarlamada Toplumsal Fayda Gözeterek Kazanan Marka Olmak” başlıklı konuşmasında Arçelik’in marka hikâyesini anlatırken, sosyal sorumluluk projelerine de değindi. Global Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kutman’ın konuşması da en ilgi çeken sunumlardan biri oldu. “Bu Ne Cüret! Bir Yaşam ve Yönetim Biçimi Olarak Cüretkârlık” başlıklı sunumunda Kutman, iş yaşamındaki sınırları yıkan özgüven duygusunu katılımcılarla paylaştı. İkinci günde moda dünyasından iki önemli konuk vardı. İngiliz Moda Konseyi İcra Kurulu Başkanı Caroline Rush ile GQ İngiltere’nin efsane Genel Yayın Yönetmeni Dylan Jones, “Değişen Tüketicinin İzinde Değişen Moda Sektörü” üzerine konuştular. Koç Holding Kurumsal İletişim ve Dış İlişkiler Grup Direktörü Oya Ünlü Kızıl sunumunda, markaların “İtibar Yönetimi” üzerine konuştu. Türkiye’nin en köklü, en büyük markası Koç Holding’in, itibar yönetiminde gerçekleştirdiği devrim niteliğinde önemli adımlar attığını anlattı. Konferansın ilgi gören konuşmacılardan olan, Avrupa’nın Moda, Kültür, Teknoloji ve Trend Danışmanı Kinvara Bolfour “Son Teknoloji Trendleri: Sırada Ne Var?”başlıklı sunumunda markalar dünyasındaki en “cool” trendleri ve yenilikleri paylaştı. Chambers, yönettiği tasarım, sanat, moda, mimari alanlarında tüm dünyanın yakından takip ettiği, dijital dönüşümü anlattı. MARKA 2016’nın sürprizlerinden olan DJ, Yapımcı Goldierocks Power, FM DJ’yi Funky C’yle bir müzik seansı gerçekleştirdi. Londra’nın en ünlü DJ’lerinden biri olan Goldierocks, DJ kabininden yaydığı enerjiyle müzik tutkusunu kendisini dinleyen herkese hissettirdi.
/ Metin Erdoğan, Mustafa SOLAK