Global Marketing Summit 2022 Liderler Zirvesi'nde, pazarlama dünyasının önde gelen isimleri bir araya geldi. Liderler buluşmasında, İstanbul'dan dünyaya "Sürdürülebilir bir gezegen için el ele" mesajı verildi. 143 ülkeden 50 binden fazla katılımcı ve 200'ü aşkın konuşmacının yer aldığı Küresel Pazarlama Zirvesi, iş dünyasının üst yöneticilerini bir araya getirdi. Zirve, dördüncü gününde "Pazarlama 5.0 ve Sürdürülebilir İş" teması ile Çırağan Palace Kempinski İstanbul'da gerçekleştirilen oturumlarla sona erdi. Açılış konuşmasını pazarlama duayeni Philip Kotler'ın yaptığı zirvenin ilk dört günü; sürdürülebilirlik temasına uygun olarak çevrim içi yapıldı. Prof. Dr. Kotler konuşmasında; artık hem şirketlerin hem de bireylerin sürdürülebilir bir dünya için harekete geçmesi gerektiğini vurguladı. Zirvenin son gününde ise Çırağan Palace Kempinski İstanbul'da, üst yöneticilerin ve C level pazarlama liderlerinin katılımıyla yüz yüze Liderler Zirvesi düzenlendi. Türkiye'nin en büyük pazarlama buluşmasının organizasyonunu, toplantı ve etkinlik şirketi KREA M.I.C.E gerçekleştirdi. Etkinlikte konuşan KREA M.I.C.E Kurucusu ve CEO'su Seda Mızraklı Ferik, zirvenin çevrim içi yapılmasının sürdürülebilirlik anlamında, karbon ayak izinin daha düşük olmasını sağlaması bakımından çok önemli olduğunu vurguladı. Ferik, "Zirvemizin en önemli özelliği, liderlerden liderlere süzülmüş bilgilerin aktarımını sağlamasıdır. Bizim konuşmacılarımız da lider, izleyenlerimiz de lider veya lider potansiyelindeki kişiler." diyerek; tüm konuşmacılara, sponsorlara ve pazarlama dünyasının paydaşlarına teşekkür etti. Zirvede, ALEM Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Gözde Yörükoğlu Ersu moderatörlüğünde, zirvenin resmi sponsoru BMW, MINI, BMW Motorrad Genel Müdür Yardımcısı Can Mete Paker, Sunset Kurucusu Barış Tansever, Sephora CMO'su Ayça Kaya'nın konuşmacı olarak yer aldığı "Lüks Markaların Gelecek Beklentileri" konulu bir söyleşi gerçekleşti. Konuşmacılar, lüks sektöründeki sürdürülebilirlik ve 2023'teki beklentileri üzerine görüşlerini katılımcılarla paylaştılar. Etkinlikte, zirve ana sponsoru Turkcell CMO'su Alper Ergenekon, zirve ana sponsoru Akbank Marka ve İletişim Başkanı Beril Alakoç, zirve altın sponsoru Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, Alarko Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Alvimedica Yönetim Kurulu Başkanı Leyla Alaton da konuşmacı olarak yer aldılar. Zirveye 100 oturumda 225 konuşmacı katkı sağladı.
Gözde Yörükoğlu Ersu, Ayça Kaya, Barış Tansever, Can Mete Paker
Gözde Yörükoğlu Ersu
Can Mete Paker
Leyla Alaton
Barış Tansever
Ayça Kaya
Seda Mızraklı Ferik
Ömer Taviloğlu
Büşra Miray Müftüoğlu Diren
Leyla Alaton, Özge Bulut Maraşlı
Başak Şengül
Ali Fuat Orhanoğlu
Serdar Susuz
Ahmet Olmuştur
Alper Ergenekon
Emre Alkin