Ariş Pırlanta, yaz mevsimiyle birlikte açılan düğün sezonuna 'Asırlık Evet' ile hızlı bir giriş yaptı. Ariş Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Güzeliş ve Ariş Satış - Pazarlama Direktörü Eda Güzeliş'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, asırlık düğünlerin hikayeleri ve nesiller boyu düğün takıları ilginç ve keyifli etkinlikler eşliğinde paylaşıldı. Ariş Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Güzeliş, 2030 yılına kadar dünyaca bilinen bir marka olmayı hedeflediklerini belirtti. Güzeliş sözlerine şunları ekledi: ''Köklü markalar kendi itibarlarının yanı sıra bulundukları ülkenin de marka değerine ve itibarına değer katarlar. Marka olarak başarılı olmak yanında ülkemize de değer katmak ana misyonlarımızdan birisidir. Yüzyıl öncesine imza atmış bir marka olarak yüzyıl sonrasını da düşünüyor, hayal ediyor ve planlıyoruz." Ariş Satış ve Pazarlama Direktörü Eda Güzeliş ise duygularını şu sözlerle özetledi: ''118 yıldır ve 4 kuşaktır devam eden başarılarımızla, Türk mücevher sektörüne 'ilk'lere imza atarak yön veren Ariş Pırlanta'nın sektörün en köklü kuruluşlarından birisi olmasından dolayı çok mutluyuz. Bazı markaların bir yaşam döngüsü vardır ve canlılar gibi yaşlanır. Bazı markalar zamansızdır ve asla ölmez, yeniden doğar veya yeniden keşfedilir. Ariş olarak bir asrı geçen tarihimize bakıldığında üzerimizdeki değerli mirası taşıyarak her zaman yeniden doğduk, yeniden keşfedildik. Bu markamızın DNA'sında var, markamızın geçmişine baktığımızda hep ilklere imza attığımızı görüyoruz."
Kerim Güzeliş, Eda Güzeliş
Açelya Topaloğlu
Batuhan Ekşi
Bennu Yıldırımlar
Cenk Torun
Çiğdem Batur
Erdem Kaynarca
Gözde Duru
İpek Erdem
Ümit Kantarcılar