Bilimsel cilt bakımına olan tutkusuyla bilinen Sofia Richie Grainge, yeni sezonda SkinCeuticals'ın marka yüzü oluyor. Sofia Richie Grainge iş birliğiyle ilgili olarak, "Dermatoloğuma gittiğim ilk günden beri bana SkinCeuticals'ı öneriyor. Ergenlik döneminde şiddetli akne ve sonrasında dermatit problemleri yaşamış biri olarak, SkinCeuticals'a bayılıyorum! Cildime çok iyi geliyor. Bu noktada markayla iş birliği yapmak çok doğal gelişti. Cilt bakımına ve günlük rutinimi tamamlayacak mükemmel ürünleri bulmaya her zaman derin bir tutkum oldu. Bu iş birliği ve Dr. Mamina'nın danışmanlığı sayesinde; SkinCeuticals'ın entegre cilt bakımı yaklaşımı hakkında daha fazla bilgi edindim. SkinCeuticals ürünlerini estetik prosedürlerden önce ve sonra kullanacak şekilde sizlerle de paylaşmaktan heyecan duyduğum mükemmel cilt bakım rutini oluşturduk..." diyor.
SkinCeuticals global marka yüzü Sofia Richie Grainge; SkinCeuticals'ın "Estetik Doktorları Tarafından Güçlendirilen SkinCeuticals Cildi" adlı global kampanyasında yer alırken, "The Sofia" adlı SkinCeuticals destekli cilt bakım rutinini açıklıyor. Bu rutin, estetik dermatolog ve SkinCeuticals marka partneri Uzman Dr. Mamina Turegano tarafından özel olarak Sofia Richie Grainge için hazırlanıyor. 'The Sofia' cilt bakım rutini, klinik prosedürlerle beraber uygulandığında lazer, dolgu, botoks ve peeling gibi klinik işlemlerden daha iyi sonuç alınmasına ve cildin daha hızlı iyileşmesine yardımcı oluyor. SkinCeuticals'ın ana ürünleri olan; Simply Clean temizleyici, yaşlanma karşıtı antioksidan serum C E Ferulic, cilde dolgun ve pürüzsüz görünüm veren hyalüronik asit serumu H.A. Intensifier, cilt bariyerini onaran ve güçlendiren Triple Lipid Restore yer aldığı "The Sofia"; yetkili SkinCeuticals eczaneleri ve doktor kliniklerinde satışa sunuluyor.