2009 yılında "Cicciobello Çok Hastayım" oyuncağıyla Türkiye pazarına giriş yapan Giochi Preziosi, kısa sürede çocukların kalbinde yer edindi. Bugün, 30 alt markasıyla lider oyuncak firmalarından biri olarak dikkat çeken marka, eğlenceli olduğu kadar öğretici projeleriyle çocukların hayatını renklendirmeye devam ediyor.
Yunanistan ve Türkiye CEO'su Fotini Karageorgi ile Türkiye Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü İdil Bayar'ın ev sahipliğinde gerçekleşen basın toplantısında, markanın geçmişten bugüne başarı hikâyesi ve geleceğe yönelik vizyonu paylaşıldı.
Cicciobello, sadece bir oyuncak olmanın ötesinde, Anthony Burton'un dediği gibi çocukların kendi güçlerini keşfetmesini sağlayan ve yetişkinlerin dünyasına uyum sağlamasına yardımcı oluyor. Örneğin, "Cicciobello Tatlı Uykular" bir annenin bebeğinin alnını okşayarak onu nasıl uyuttuğunu, "Cicciobello İlk Kelimelerim" bir babanın çocuğuna ilk kelimelerini nasıl öğrettiğini deneyimletiyor. "Cicciobello Çok Hastayım" bebeği, çocukların doktor ve iğne korkularını yenmelerine yardımcı olarak sağlıkla ilgili kaygılarını azaltmaya yardımcı olmayı hedefliyor.
Giochi Preziosi, Bir Dilek Tut Derneği ile iş birliği yaparak çocukların dileklerini gerçekleştirme hedefiyle hareket ediyor. Her ay bir çocuğun dileği yerine getirilirken, fon oluşturma ve düzenli bağışlarla daha fazla çocuğun hayatına umut katılması hedefleniyor.