Giochi Preziosi Türkiye'deki 15. Yılını Kutluyor

İtalyan oyuncak devi Giochi Preziosi, Türkiye'deki 15. yılını ve çocukların vazgeçilmez oyun arkadaşı olan Cicciobello bebeğinin doğum gününü kutluyor.

YAZAR: Bala Yaren Akkuş
13 Aralık 2024 Cuma 13:37 | Son Güncellenme:
3 dakika okunma süresi

2009 yılında "Cicciobello Çok Hastayım" oyuncağıyla Türkiye pazarına giriş yapan Giochi Preziosi, kısa sürede çocukların kalbinde yer edindi. Bugün, 30 alt markasıyla lider oyuncak firmalarından biri olarak dikkat çeken marka, eğlenceli olduğu kadar öğretici projeleriyle çocukların hayatını renklendirmeye devam ediyor.

Yunanistan ve Türkiye CEO'su Fotini Karageorgi ile Türkiye Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü İdil Bayar'ın ev sahipliğinde gerçekleşen basın toplantısında, markanın geçmişten bugüne başarı hikâyesi ve geleceğe yönelik vizyonu paylaşıldı.

Çocukların Gelişiminde Katkı Sağlayan Ürünler

Cicciobello, sadece bir oyuncak olmanın ötesinde, Anthony Burton'un dediği gibi çocukların kendi güçlerini keşfetmesini sağlayan ve yetişkinlerin dünyasına uyum sağlamasına yardımcı oluyor. Örneğin, "Cicciobello Tatlı Uykular" bir annenin bebeğinin alnını okşayarak onu nasıl uyuttuğunu, "Cicciobello İlk Kelimelerim" bir babanın çocuğuna ilk kelimelerini nasıl öğrettiğini deneyimletiyor. "Cicciobello Çok Hastayım" bebeği, çocukların doktor ve iğne korkularını yenmelerine yardımcı olarak sağlıkla ilgili kaygılarını azaltmaya yardımcı olmayı hedefliyor.

Anlamlı İş Birlikleri ve Topluma Katkılar

Giochi Preziosi, Bir Dilek Tut Derneği ile iş birliği yaparak çocukların dileklerini gerçekleştirme hedefiyle hareket ediyor. Her ay bir çocuğun dileği yerine getirilirken, fon oluşturma ve düzenli bağışlarla daha fazla çocuğun hayatına umut katılması hedefleniyor.

Geleceğe Yönelik Vizyon

Giochi Preziosi, "Birlikte hayal ediyoruz, birlikte büyüyoruz" mottosuyla, çocukların geleceğine iz bırakan unutulmaz çocukluk hikâyelerinin parçası olmak ve onların mutluluğuna ortak olan yenilikçi ürünler sunma misyonuyla yola çıkıyor. "Bu çerçevede ürünlerimiz bizim en büyük yardımcımız" açıklamasında bulunan Giochi Preziosi Türkiye Genel Müdürü İdil Bayar, 2025 yılında portföylerini genişleterek Coccolotti, Gormiti ve Very Bella gibi yeni markaları Türkiye'ye getirmeyi hedeflediklerini belirtti.

EN ÇOK OKUNANLAR

Critics Choice 2025 Kırmızı Halı Görünümleri

Critics Choice 2025 Kırmızı Halı Görünümleri

1 dakika okunma süresi
Hailey Bieber'ın Cam Cilt Rutini

Hailey Bieber'ın Cam Cilt Rutini

3 dakika okunma süresi
Critics Choice 2025 Ödülleri Kazananlar

Critics Choice 2025 Ödülleri Kazananlar

27 dakika okunma süresi
Ferrari En İyilerin En İyisi Seçildi

Ferrari En İyilerin En İyisi Seçildi

3 dakika okunma süresi
Ağartılmış Kaşlar Geri mi Dönüyor?

Ağartılmış Kaşlar Geri mi Dönüyor?

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Aslıhan Sabancı Koruyan ve Esra Oflaz'dan "En İyi Versiyona Ulaşmak" Üzerine

Aslıhan Sabancı Koruyan ve Esra Oflaz'dan "En İyi Versiyona Ulaşmak" Üzerine

Dünyaya İz Bırakan Kadınlar

Dünyaya İz Bırakan Kadınlar

Uzak Mesafe İlişkisinde Sevgililer Günü Nasıl Kutlanır?

Uzak Mesafe İlişkisinde Sevgililer Günü Nasıl Kutlanır?

Yoga mı, Pilates mi?

Yoga mı, Pilates mi?

Loris Frequence Serisi Yenilendi

Loris Frequence Serisi Yenilendi

Çocuklar İçin Sömestir Tatili Etkinlikleri

Çocuklar İçin Sömestir Tatili Etkinlikleri

Meghan Markle'ın Yeni Markası: “As Ever”

Meghan Markle'ın Yeni Markası: “As Ever”

Haftalık Gündem: 13- 19 Ocak Haftasında Moda ve Sanatın Nabzı

Haftalık Gündem: 13- 19 Ocak Haftasında Moda ve Sanatın Nabzı

Bvlgari Hotels & Resorts Bahamalar'daki Yeni Projesini Duyurdu

Bvlgari Hotels & Resorts Bahamalar'daki Yeni Projesini Duyurdu

Dijital Dünyaya Kısa Bir Ara: Sosyal Medya Detoksu

Dijital Dünyaya Kısa Bir Ara: Sosyal Medya Detoksu

Haftanın Gündemi: 3 – 9 Şubat Moda ve Sanatın Nabzı

Haftanın Gündemi: 3 – 9 Şubat Moda ve Sanatın Nabzı

2025 Super Bowl'da Ünlü Geçidi

2025 Super Bowl'da Ünlü Geçidi