Cartier yeni yılı özel bir kampanyayla karşıladı. “The Culture of Design”, markanın altı ikonik koleksiyonuyla tasarım kültürünü kutluyor. Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère ve Ballon Bleu’yü ilk kez bir araya getiren kampanya kapsamında Monica Bellucci de kamera karşısına geçti. İtalyan yıldız, 1904 yılında bileğe takılan ilk saat olarak tasarlanan Santos de Cartier’nin köklü geçmişine saygı duruşunda bulunuyor.
Son olarak Kaouther Ben Hania’nın yönettiği ve Tunus’un Oscar adayı olan “The Man Who Sold His Skin”de oynayan Monica Bellucci, bu yeni kampanyada iki farklı saç stiliyle objektiflere yansıyor. Yıldızın kombinleri Santos de Cartier’nin zamana yenik düşmeyen, sade ve güçlü tasarımını vurguluyor.
Louis Cartier, ilk Santos saati 1904 yılında havacı arkadaşı Alberto Santos-D umont’un uçuş sırasında zamanı kontrol edebilmesi için tasarladı. Cep saatlerinin kullanıldığı dönemde bileğe takılan ilk modern saati hayata geçiren Louis Cartier’nin tasarım sürecine sadelik, pratiklik ve yenilikçilik prensipleri yön verdi.