Yazı: Ayşim ÖZGÜR
Son birkaç yıldır görsel hafızalarımıza kazınan tüm ‘it girl’lerin yerini o aldı. Yüzüne ve çarpıcı silüetini sosyal medyada olmasa dergilerde, dergilerde olmasa billboard’larda rastlamamanız imkansız. Takipçi sayısı bugünlerde 30 milyona yaklaşıyor, Amerika’daki ekonomi gazeteleri onun yıllık kazancını anlatan haberleri her ay güncelliyor. Üstelik henüz 21 yaşında. Çok güzel, çok ünlü, çok başarılı. Evet, Gigi Hadid’den bahsediyoruz. Geçtiğimiz günlerde Los Angeles’taki Venice Beach’te dev bir müzik, sanat ve moda festivali olarak düzenlenen Tommy Hilfiger 2017 İlkbahar/Yaz şovunun açılışı onunla yapıldı. Malum, modaseverlerin yakından takip ettiği Tommy X Gigi koleksiyonu şimdi ikinci sezonunu yaşıyor. Şovun ardından sohbet ettiğimiz Tommy Hilfiger, Gigi’yi hem tasarım ortağı hem de küresel marka elçisi olarak seçme sebeplerini anlatırken, egzotik güzelliğinin yanı sıra bir özelliğinin daha altını bastırarak çizdi: kişiliği.
Hadid, geçtiğimiz günlerde de ‘TommyXGigi’ 2017 İlkbahar koleksiyonunu dünyanın farklı şehirlerinde kutlayan ‘#TogetherTour’ kapsamında Amsterdam ve Londra’daydı.
Yazının tamamı ALEM’de!