Tommy Hilfiger’ın yeni mayo koleksiyonunun tanıtımı, Çeşme’de bir pop-up store etkinliği ile gerçekleşti. ALEM olarak biz de oradaydık.
2/11
Tommy Hilfiger, mayo koleksiyonunun lansmanını Beach of Momo’da özel bir pop-up etkinlikle kutladı. Markanın imza renkleri olan kırmızı, beyaz, lacivert renklerinin hakimiyetinde; halat ve ahşap detaylarla tasarlanan kulübe esintili pop-up oldukça ilgi çekiciydi.
3/11
En az pop-up store kadar ilgi çeken bir diğer detay ise mayolardı. Koleksiyon, ikonikleşen modellere cesur ve renkli yorumlarla yeni bir enerji kazandırıyor.
4/11
Canlı ana renkler, pastel tonlar, yeni sportif etkiler, tropik desenler ve geri dönüşümlü polyester kumaşlar koleksiyonda öne çıkıyor.
5/11
Lansman günü, Beach of Momo’daki misafirler Tommy Hilfiger ‘customization’ atölyesinde flip flop terlikleri, düğmeler, payetler ve rozetler gibi unsurlarla özelleştirme fırsatı da buldular.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanan aydınlatma metnimizi okumak ve mevzuata uygun çerez politikamızla ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayınız.