FONDAZIONE PRADA’DAN YENİ BİNA
Fondazione Prada, Nisan ayında halka açtığı ‘Torre’ binasıyla Milano’daki mekanını tamamlıyor. 60 metre yüksekliğindeki yeni Torre binasının dokuz katının her biri, boyut, yükseklik ve uyumdan oluşan üç mekansal parametrenin özel bir kombinasyonu ile iç ortamın orijinal algısını sunuyor. Miuccia Prada ile Germano Celant arasındaki diyalogdan oluşturulan ‘Atlas’ projesiyle ise Carla Accardi ve Jeff Koons, Walter De Maria, Mona Hatoum ve Edward Kienholz ve Nancy Reddin Kienholz, Michael Heizer ve Pino Pascali, William N. Copley ve Damien Hirst, John Baldessari ve Carsten Höller isimli sanatçıların eserlerine yer veriliyor.
TRAVIS KONSERİ
8 Haziran’da Garanti Caz Yeşili kapsamında Zorlu PSM’de sahne alacak olan ünlü Brit-rock grubu Travis, ‘The Man Who’ albümleriyle beraber akıllara kazınan en hit şarkılarını canlı çalacak. Müzikseverler, ‘Why Does it Always Rain on Me?’, ‘Sing’ ve ‘Closer’ gibi sevilen Travis şarkılarını dinleme fırsatını elde edecek.
3/5
WHEN IN ROME
GalataPerform ve Platform 0090 iş birliğiyle, kişisel alan ihlali hikayesi üzerinden performatif ve seyirciyle etkileşimli bir yapıda sahnelenen ‘When in Rome’, hayatta ve tiyatroda muhafazakarlık kavramını farklı açılardan tartışmaya açıyor. Öznur Yalgın’ın ‘Roma’dayken Romalılar gibi yap’ deyiminden yola çıkarak yazdığı oyunu Mesut Arslan yönetiyor, Sermet Yeşil, Ersin Umut Güler, Pervin Bağdat ve Yeşim Özsoy oynuyor.
4/5
OSMANLI SONRASINDA DEVİNEN ŞEHİRLER
Prof. Dr. Nates Miškovic’in küratörlüğünde, İsviçre Basel Üniversitesi, Yapı Kredi Kültür Sanat Yayıncılık ve Yugoslavya Müzesi (Belgrad, Sırbistan) iş birliğiyle gerçekleştirilen ‘Osmanlı Sonrasında Devinen Şehirler - Basın Fotoğrafçılarının Gözünden Ankara, Belgrad, İstanbul, Saraybosna’ sergisi, Osmanlı’nın yıkılışından sonra kurulan Türkiye Cumhuriyeti ve Yugoslavya Krallığı’ndaki dört şehirde çekilen 200 basın fotoğrafıyla 29 Temmuz’a kadar Yapı Kredi Kültür Sanat’ta.
5/5
SEVİM ARSLAN’DAN ‘DOKUMA’ SERGİSi
Geleneksel olanın çağdaş bir dille nasıl yeniden yorumlanabileceği üzerine düşünen ve bu çerçevede üretimler yapan Sevim Arslan, temel dokuma prensiplerini estetik yapı elemanı olarak ele alıyor ve ipliklerden elde ettiği renklerle ‘Dokuma Resim’ dilini oluşturuyor. Arslan’ın yalın bir dille oluşturduğu ve 24 Haziran’a kadar Galeri Selvin’de devam edecek olan ‘Dokuma’ isimli sergisinde, soyut ve somutun iç içe kullanıldığı bir anlatım biçimine rastlanıyor.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanan aydınlatma metnimizi okumak ve mevzuata uygun çerez politikamızla ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayınız.