Brüksel’de bir sergi, biraz masalsı biraz da popüler bir yaklaşımla sanatın ölmediğini,yenilendiğini, yeniden doğduğunu ve biraz da rehabilite olduğunu savunuyor.
Brüksel’de bir sergi, biraz masalsı biraz da popüler bir yaklaşımla sanatın ölmediğini,yenilendiğini, yeniden doğduğunu ve biraz da rehabilite olduğunu savunuyor.
Çünkü Sam McKinnis’in Neverland ismini taşıyan sergisi, 20. yüzyılın son çeyreğinde yağlı boya tabloların fotoğraf karesine dönüştüğü iddiasına sahip. Ama yine de sanat, fotoğrafın mekanik bağlamıyla pek örtüşmüyor. McKinnis’in iddiasına göre tıpkı tüm masallar ve televizyon dizileri gibi, kimse aslında tam olarak ölmüyor. Yeniden doğuyor, yenileniyor ve yukarıda dediğimiz gibi bir çeşit rehabilitasyondan geçiyor. Sanatçı, tıpkı fotoğrafta olduğu gibi, tablodaki objenin de sonsuza kadar yaşadığını iddia ediyor.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanan aydınlatma metnimizi okumak ve mevzuata uygun çerez politikamızla ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayınız.