SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

28.08.2018 11:51:13

Dijital dünyanın emoji prensi olmak üzere yola koyulmuş Emir Bahadır. Girişimci, genç ve kelimenin tam anlamıyla bir dünya vatandaşıyla karşı karşıyayız. New York - Los Angeles - İstanbul üçgenindeki hayatını, gayrimenkul sektöründeyken dijital dünyadaki atılımlarını ve yaşam tarzını konuştuk.

Röportaj: Gözde YÖRÜKOĞLU

Fotoğraflar: Fırat KOÇAK

Styling: Hakan ÖZTÜRK

Styling asistanı: Fırat GENÇDOĞAN

Saç: Erdem GÜL /MAAG SAÇ SANAT

Makyaj: Gamze TEKİN ALP

Mykonos’ta bir parti mi var; Los Angeles’ta kırmızı halı töreni, New York’ta bir davet...
Ne yöne dönsek, Emir Bahadır mutlaka bir taraftan görünür gözümüze. Bir o kadar Türkiye ile bağlarını koparmayan ama iş yaşamı gereği vaktinin çoğunu NewYork’ta geçiren biri o. Aslında yeni jenerasyon bir iş adamı olarak elde ettiği başarılarla ilgili bir çekim yapalım derken, olaylar öyle hızlı gelişti ki, birden bire, hayatımızın bir parçası olan emojilerin Bmoji’ye yani kişiselleşmiş haline dönük bir aplikasyonu piyasaya sunduğu haberini aldım kendisinden. Alışkın olmadığımız bir tarzı olduğu kesin! Emir’in eğlenceli dünyasına hoş geldiniz.

Sana sormak istediğim o kadar çok soru var ki, en sondan başlayıp başa doğru gidelim. Bmoji meselesinden girelim konuya. İnanılmaz güzel bir fikir! Nasıl doğdu?

Geçtiğimiz sene kendi emoji aplikasyonum Apple Store’da piyasaya çıktı. Üç ay içerisinde 200.000’den fazla kişi sadece
benim Bmoji’lerimi kullanmak için satın aldı. Ben de bu konunun üzerine düştüm. Detaylı bir araştırma sürecinden sonra günümüzde dijital konuşmaların ve kişisel emojilerin günlük hayatımızın önemli bir bölümünü kapsadığını anladım. Aynı zamanda Amerika’da ünlüler için yapılan kişisel emoji aplikasyonlarını da milyonlarca hayran kitlesinin kullandığını öğrendim. Bir birey her ne kadar başkasını beğenip takdir etse de, kendine özel emoji aplikasyonunu tercih edeceğine karar vererek yaklaşık 20 aydır süren çok tempolu ve bir o kadar da keyifli bir serüvene atıldım. Bmoji’nin misyonu dijital deneyimleri kişiselleştirmek ve iletişimimizin insancıllığını düzeltmektir. Bmoji, insanları bireysel ve benzersiz kılan şekillerde bir araya getirmeyi amaçlamaktadır. Bugün insanların iletişiminde mesajlaşmanın ve emojilerin önemi çok büyük.



 

Dijital piyasada hedefin nedir Bmoji ile?

20 aydır geliştirilen Bmoji aplikasyonunu şu anda 45 kişilik ekibimizle Apple Store’da piyasaya çıkarmaya hazırlanıyoruz. Dijital piyasadaki hedefimiz hem kişiselleştirilmiş emoji sektöründe ve dijital pazarlama alanında ‘market’ liderliğine ilerlemek. 150.000$’lık sadece dünyanın en tanınan ünlülerinin kendi aplikasyonlarını yaptırıp hayran kitlesine satıp para kazandığı bir konsepti herkesin kullanabileceği rakamlara indirgeyerek çoğunluğa bu kaliteli ve özel hizmeti verebilmek hedeflerimizin başında geliyor. Bmoji teknoloji alanında herkese hitap eden, çok lüks, bir o kadar da kullanışlı ve uygun fiyatlı bir aplikasyon. Düşünün; kullanıcı kendi resmini yüklüyor, istediği kadar Bmoji seçiyor ve üç gün sonra kendisi için hazırlanmış aplikasyonunu telefonuna indirebiliyor.

Monte Carlo’da alacağın ödülden bahseder misin bize?
Dünyanın ilk sosyal medya ödül törenine davet edildim. Genç girişimci ve 30 yaş altı CEO ödülümü almak için 6 Ekim’de Monako’da olacağım. Ödül törenine birçok farklı sektörden sosyal medyada başarılı hesap sahiplerinin katılacağı ve ödül alacağı bu davette eminim birbirinden farklı çok ilginç, bir o kadar da başarılı kişilerle tanışacağım.

RÖPORTAJIN TAMAMI ALEM’DE.

PAYLAŞ